> Et bud - letmetal topstykke - men hvad har jeg forstand på det
>
> --
> Hilsen Denise
> XJ600S,
http://dfmc.dk/Denise_Reindel
Tjah nok en del mere end mig - en mc er sådan rent mekanisk en ting man
indleverer på værksted, så lægger man en masse penge nogle dage senere, og
så skulle den gerne kunne lidt igen.
Aj spøg til side, jeg er håbløs til det der mekanik-noget, bare det virker,
så er jeg glad!
Det højeste jeg har drevet det til på det område, var at eksen lærte mig at
skifte dæk på Scorpioen, plus de der remme der giver sig til at hyle hvis de
bliver for lasede, der sidder i den der motordims, hvor det er godt med
nogle små fine poter, for at man kan komme til. Nå ja, og så skiftede jeg
også de der store fjederting der er i bunden af sådan en øse, der sørger for
at man ikke skal have nyt gebis efter en tur på en dansk landevej.
Jo jeg lærte også at skifte sådan nogle porcelænsting med en metaldimmer i
toppen. Og at tjekke olie.
Men det er jo ikke det samme som en mc...
Der har jeg kun endnu lært at starte en MZ ETZ 250 (*jokke* *jokke* *jokke*
*JOKKE og bande!* *totaktslyd.wav*) og en BMW K75'er (*vrid* *klik* *prik*
*bimmerlyd.mp3*)
.
Og så fandt jeg ud af at en BMW R80'er ikke lige er til at hive rundt med på
en parkeringsplads, når den lige skal 15 meter hen til vandslangen og
vaskes.
Til gengæld lærte jeg at man ikke skal bakke en MZ 250'er ud fra en
parkeringsbås, når der er sådan en lille rampeagtig ting ved udkanten af
båsen, og sand på asfalten...men jeg hjalp ham da op igen bagefter.
Det
var sgu altid noget at det ikke var en BMW han lavede det nummer med - uha!
Takker Denise.
Mvh
Aragorn_DK
--
=================
www.welles.dk
www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk
=================