Malasian Moto GP
Fra : Jakob D

Dato : 10-10-04 08:22

Skynd jer ind og tænd TV'et....
Der er Direkte Moto GP ræs lige nu (kl 9.30)

Mvh Jakob D

Fra : AW på ZRX

Dato : 10-10-04 10:30

> Skynd jer ind og tænd TV'et....
> Der er Direkte Moto GP ræs lige nu (kl 9.30)

Vi ser selvfølgelig først dit indlæg nu, da vi jo var inde og se
fjernsyn......

Allan
ZRX 1200

Fra : F.Sander

Dato : 10-10-04 14:47

> Der er Direkte Moto GP ræs lige nu (kl 9.30)
> --------------
Gap.... hvor kedeligt a'la F1.... godt superbike 05 ser ud til at blive der
det sker ... hvis man da er til overhalinger og forskellige vinder /
maskiner m.m.

FS
træt af rosi og resten af gp klassen.....

Fra : Steen Gruby

Dato : 10-10-04 15:14

On Sun, 10 Oct 2004 15:47:08 +0200, "F.Sander" <Finn@dk.dk> wrote:

Hej Finn.

>træt af rosi og resten af gp klassen.....

Lidt sjovt er det da at Yamaha med Rossi i sædet kan vinde.
Det fortæller lidt om Rossi's klasse.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : F.Sander

Dato : 10-10-04 15:23

" > Lidt sjovt er det da at Yamaha med Rossi i sædet kan vinde.
> Det fortæller lidt om Rossi's klasse.
-------------------
Yep, og de andres mangel på samme, - jeg tror og håber at dette ikke bliver
tilfældet i superbike i 05.
Om man kan lide det eller ej, har det at man i år har skiftet til en dæk
leverandør til hele feltet givet noget godt ræs og mange forskellige teams
og køre på skamlen..

FS

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 10-10-04 20:37

F.Sander wrote:
> [...]
> Om man kan lide det eller ej, har det at man i år har skiftet til en
> dæk leverandør til hele feltet givet noget godt ræs og mange

Bare rolig, jeg tror ikke Rossi kommer til at køre Ducati cup næste år

--
Best regards Rune
http://dfmc.dk/?id=7

---

Fra : F.Sander

Dato : 11-10-04 18:18

> Bare rolig, jeg tror ikke Rossi kommer til at køre Ducati cup næste år

------------------------
Nææ, men kawa' vender tilbage på en 3 årig kontrakt med Cilli's PSG1 team,
Yamaha france stiller med en R1, og Ben B. skulle muligvis vende tilbage
,-til et tysk Hoda team , Walker kommer på en bedre cykel/team ( Kawa ??)
Niel H. på 999 ??? osv.

Jeg tror superbike når nye højder inden for 1-2år...

Jeg er 'Honda' mand, men jeg vil et se en klasse om det så er GP-F1 eller
superbike hvor et mærke / køre er for dominerende...

FS

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 12-10-04 11:58

> Jeg er 'Honda' mand, men jeg vil et se en klasse om det så er GP-F1
> eller superbike hvor et mærke / køre er for dominerende...

Ikke for noget men Rossi har da været specielt dominerende i GP i år, men
derimod har Ducatida været temmelig dominerende i Superbike!
Men jeg tror du får ret Superbike bliver spændende de kommende år! Hvor i
mod GP nok går i retning af Rossi domination igen, hvis han viderudvikler
den Yamaha lidt mere + at de jo så har data fra alle banerne til næste
sæson...

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 12-10-04 12:26

"Rune \(Bandit600RR\)" <RUR@teleREMOVETHIS2adsl.dk> writes:

> Hvor i mod GP nok går i retning af Rossi domination igen, hvis han
> viderudvikler den Yamaha lidt mere + at de jo så har data fra alle
> banerne til næste sæson...

Tjah, jeg er ikke helt enig. Honda syntes med garanti ikke det er
morsomt at han (formodentlig) bliver verdensmester i år og de vil
med garanti lægge alt ind på at banke ham næste sæson.
De har da ihvertfald piloterne til at køre lige op med ham (Gibernau &
Tamada og muligvis Edwards)

Nakano og hans Kwack forventes naturligvis også at gøre det bedre
næste sæson

--
Mikkel | Today is a good day. Not because anything wonderful
motortosse.dk | is happening, so much, but because my definition of

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 13-10-04 08:24

> [...]
> Tamada og muligvis Edwards)
>
> Nakano og hans Kwack forventes naturligvis også at gøre det bedre

Jo det var jo det de truede med at gøre i år, da Rossi skred...
Jeg tvivler på at de ikke allerede til i år lagde alt ind på at vinde,
hvorfor ellers deltage?
Men nu må vi jo vente og se, det skal nok blive spændende!

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 13-10-04 08:45

Rune (Bandit600RR) wrote:

> [...]
> hvorfor ellers deltage?
> Men nu må vi jo vente og se, det skal nok blive spændende!

Har du nok temmelig meget ret i.

Honda har nok det temmeligt stramme smil på i øjeblikket...

Oh well - sport uden reel konkurrence er meningsløst.

Fra : MKS - 74

Dato : 13-10-04 09:08

On Wed, 13 Oct 2004 09:45:06 +0200, Henrik Steen Larsen
<hsl_dk@cool.SLET.dk> wrote:

>Honda har nok det temmeligt stramme smil på i øjeblikket...

Det skal du nu ikke være så sikker på, HRC har sikkert og specielt
Kanazawa men Honda-JP itself er måske mere usikkert, Dennis Noyes har
skrevet et par artikler om det, og måske (kun måske) er det faktisk i
Honda bedste interesse at de ikke vinder (hvert eneste år), deres
mildt sagt mystiske dispositioner i år virker egentligt i god tråd med
denne _hypotese_.

>Oh well - sport uden reel konkurrence er meningsløst.

Nemlig og derfor er det kun godt at Honda for engang skyld måske
_ikke_ vinder rub og stub, der skal også være lidt til de andre,
ellers bliver det dræbende kedeligt.

--
-Michael
No. 74 in limbo...

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 13-10-04 09:15

> Jo det var jo det de truede med at gøre i år, da Rossi skred... Jeg
> tvivler på at de ikke allerede til i år lagde alt ind på at vinde,
> hvorfor ellers deltage?

Tjah, mit gæt er at de skulle bruge denne sæson på "at skifte hest".
Rossi havde nærmest monopol på at udvikle RCVen og efter hans skifte
skulle kræfterne lægges hos en (eller flere) anden kørere.

Og hvis Capirossi nu kan holde op med at køre Biaggi af banen så skal
han da nok også have en mulighed for at blande sig næste år.

> Men nu må vi jo vente og se, det skal nok blive spændende!

Yeah. Og der er jo kun 5 point mellem Gibernau og Rossi, så det er da
ikke slut endnu.

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 13-10-04 09:47

> Yeah. Og der er jo kun 5 point mellem Gibernau og Rossi, så det er da
> ikke slut endnu.

Øh... Der er 30 point.
http://www.eurosport.com/home/pages/V4/L0/S39/C65/standing_Lng0_Spo39_Cmp65_Sea12_Dsc51.shtml

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 13-10-04 15:20

> Øh... Der er 30 point.
> http://www.eurosport.com/home/pages/V4/L0/S39/C65/standing_Lng0_Spo39_Cmp65_Sea12_Dsc51.shtml

Huh... Jeg har ikke fået set de sidste 2 GP og kun fået skimmet overskrifter.
Jeg synes bestemt jeg læste et sted at Sete kun var 5 point bagud.
Men det var måske en ældre artikel. Oh well, see you next year

Fra : jesper

Dato : 12-10-04 08:30

"F.Sander" <Finn@dk.dk> wrote in message news:<RAbad.295$9v5.233@news.get2net.dk>...
> [...]
> leverandør til hele feltet givet noget godt ræs og mange forskellige teams

Ja men jeg synes stadig det er en fejl at de 4cyl 1000ccm er kommet
med i superbike. En superbike er en 2 cyl. 1000'er eller en 4 cyl.
750'er.
Det svarer jo til at en GSXR750 får lov til at køre i supersport
klassen....

Jesper