Laser slip-on udstødning... Hvor og pris?
Fra : Dennis

Dato : 09-10-04 13:46

Hejsa! :D

Hvor får man fat i een laser slip-on udstødning eller af andet mærke til een
Suzuki GSX-R 250? Og hvad er prisen?

Kan man bruge en slip-on til en større kubic, eller skal det passe præsis
med motoren?

Mvh. Dennis

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 10-10-04 08:56

Heysa...

Jeg købte en Laser slip-on til min bettegixxer hos TG-motorcenter i Espe på
Fyn..
Jeg mener den kostede i omegnen af 2000,- men er ikke 100 % sikker..

Jeg har dog måtte tilpasse mit mellemrør med et mellem stykke, for ellers
var den for stor..
Husk at udstødningen på den lille er af "ud i et"-typen, dvs. dæmperen er
svejset sammen med mellemrør og forrør..

Det eneste mærke jeg kender til, som laver komplette systemer til gixxeren
er Yoshimura..

Til slut vil jeg lige nævne at slip.on'en ikke har gjort det store ved
cyklens performance.. lidt bedre mellem omr. og mere larm er alt hvad det
har givet.. Og gixxeren skriger jo rimeligt meget i forvejen..

--
MVH
Procesteknolog/ Proces-engineer, Novo Nordisk A/S, Bioprocess Purification