Kørsel med PocketBike i Østjylland??
Fra : TheHobbit

Dato : 06-10-04 20:28

Hejsa

Jeg har lige købt en lille sød PocketBike:
http://www.StephanNet.dk/PocketBike

.....men hvor kan man køre på sådan en??

Findes der nogen klubber/bane her i Østjylland? (Gerne i nærheden af
Horsens)

Hvor kan man ellers spørge hvis ikke her på nyhedsgruppen?

/Stephan - DT125, CBR600F3 og PocketBike MT-AII
http://www.dfmc.dk/?id=297

*** If you don't live for something, you'll die for nothing - Jamey Jasta
***

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 06-10-04 20:52

TheHobbit wrote:
> Hejsa
>
> Jeg har lige købt en lille sød PocketBike:
> http://www.StephanNet.dk/PocketBike

Tillykke med svinet!

> ....men hvor kan man køre på sådan en??
På lukket område.

> Findes der nogen klubber/bane her i Østjylland? (Gerne i nærheden af
> Horsens)

Der findes pt. to klubber i DK: Polini Dreambike Klub DK, som kun indeholder
cykler af mærket Polini, som iøvrigt
skal være solgt via importøren Motoline-Racing, under påskud om at komme
stjåldne cykler til livs.. Jaja!!

Den anden er www.pocketbike.dk som kører på Sjælland under DMU ! Der er så
småt ved at starte noget op på www.rrherning.dk , men hvor mange
der er, aner jeg ikke.

Problemet med den du har købt er, at den er på 47 eller 49cc hvilket ikke er
godkendt i DMU's relement der kun tillader 40cc!
Og polini klubben kan du selv sagt ikke komme ind i.

www.pocketbike.dk !!! Det er stedet.

> [...]
> http://www.dfmc.dk/?id=297
>
> *** If you don't live for something, you'll die for nothing - Jamey

Thomas
Polini 911 - Piaggio SKR 172cc

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-10-04 21:14

Såvidt jeg ved bliver der kørt i Silkeborg. Men der er vist også planer om
Århus.

Så måske man skulle genoverveje. Da jeg i sin tid ville købe, skulle man til
Sønderjylland...

Måske andre ved mere....

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Elbarto

Dato : 06-10-04 23:50

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Århus.
>
> Så måske man skulle genoverveje. Da jeg i sin tid ville købe, skulle man

Hvis du bare vil ud og lege lidt med den selv kan det lokale køreteknisk
anlæg måske bestikkes til at man køre der et par timer

Ser iøvrigt frisk ud med den lille knægt på ....Hvornår skal han så lære at
køre den :þ

Elbarto
OZ3BTO

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-10-04 08:56

"Hvornår skal han så lære at køre den"

Så snart han kan holde balancen Overvejer også at sætte ham på en
børnecrosser om nogle år, så har jeg jo også en god undskyldning for at
komme ud at kører cross