OT: Om at købe og blive snydt på ebay...
Fra : Mads Stetter

Dato : 06-10-04 17:43

Hej Alle

Fik lige tilsendt dette link... Syntes lige jeg ville dele det med jer
andre!

http://www.zug.com/pranks/powerbook/index.html

Moralen er: Hold øjne og ører åbne når der bliver handlet på ebay, og brug
ebay's tjenester!

Håber i kan li det!

MVH Mads Stetter

Fra : m0rt3n

Dato : 06-10-04 18:40

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Håber i kan li det!

Det var grineren!
-m0rt3n

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-10-04 19:02

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> writes:

> Fik lige tilsendt dette link... Syntes lige jeg ville dele det med jer
> andre!

*lol* Der var vist en der fik sig en lærestreg

--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Outlook Express-bruger, se her: <http://xnews.newsguy.com/>

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 06-10-04 20:28

Mads Stetter wrote:
> [...]
>
> http://www.zug.com/pranks/powerbook/index.html
>
> Moralen er: Hold øjne og ører åbne når der bliver handlet på ebay, og

Heh! Genialt. Er selv medlem af somethingawful.com forums - fantastisk site