Ryk venligst sammen og gør plads til to me~
Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 06-10-04 13:33

- i motorcyklisternes rækker.

I går blev Maj-Britt og jeg forældre til to smukke piger, født kl.
09:14 og kl 09:16. Både børn og mor har det godt, omend det kneb med
at få søvn i nat (og så'n fortsætter det jo nok .

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

Fra : Thomas Jensen

Dato : 06-10-04 13:42

> [...]
> 09:14 og kl 09:16. Både børn og mor har det godt, omend det kneb med
> at få søvn i nat (og så'n fortsætter det jo nok .

jamen tillykke med det.
Men husk nu at de der små mcér ikke må køre på vejene

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : lasse

Dato : 06-10-04 13:44

"Uffe R. B. Andersen" <urb@twe.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> 09:14 og kl 09:16. Både børn og mor har det godt, omend det kneb med
> at få søvn i nat (og så'n fortsætter det jo nok .

KÆMPE TILLYKKE
mvh lasse

Fra : Karl-Ove Pedersen

Dato : 06-10-04 13:43

Tillykke med det

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 06-10-04 13:59

Uffe R. B. Andersen <urb@twe.net> writes:

> - i motorcyklisternes rækker.
>
> I går blev Maj-Britt og jeg forældre til to smukke piger,

Tæ'løk.

--
Mikkel | Today is a good day. Not because anything wonderful
motortosse.dk | is happening, so much, but because my definition of

Fra : Freddy Lang

Dato : 06-10-04 15:10

Uffe R. B. Andersen wrote:
> [...]
> 09:14 og kl 09:16. Både børn og mor har det godt, omend det kneb med
> at få søvn i nat (og så'n fortsætter det jo nok .

Et stort (dobbelt) tillykke herfra. Det er en stor oplevelse at blive far
(og sikkert også mor, men det ved jeg af gode grunde ikke noget om )

--
Freddy
SV-R

Fra : Futte & Co.

Dato : 06-10-04 15:22

> [...]
> 09:14 og kl 09:16. Både børn og mor har det godt, omend det kneb med
> at få søvn i nat (og så'n fortsætter det jo nok .

Et dobbelt tillykke!
Så ved du nok hvad du skal lave denne , og følgende vintre , ik!
Der er nu noget underligt med dig, skal du altid ha' alting i par

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 08-10-04 07:34

On Wed, 6 Oct 2004 16:22:22 +0200, "Futte & Co."
<Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> wrote:

> Et dobbelt tillykke!

Tak :)

>Så ved du nok hvad du skal lave denne , og følgende vintre , ik!

Ja, jeg må jo hellere have klrgjort mine to BSA B40'ere, så tøserne
kan komme ud og køre :)

>Der er nu noget underligt med dig, skal du altid ha' alting i par

Siden min storebror købte sin Ariel Huntmaster, tilbage i 1980, har
jeg nok haft en svaghed for twins :) Lyden af dem, for fri udblæsning,
er uden sammenligning :)

Fra : Asger Steffensen

Dato : 06-10-04 16:18

> [...]
> 09:14 og kl 09:16. Både børn og mor har det godt, omend det kneb med
> at få søvn i nat (og så'n fortsætter det jo nok .

Tillykke med det!

Nu ender det forhåbentlig ikke med "MC sælges, barnevogn og stationcar
købes"?

Asger
V-Strom

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 08-10-04 07:37

On Wed, 6 Oct 2004 17:17:33 +0200, "Asger Steffensen"
<ast@get2net.net.dk> wrote:

>Tillykke med det!

Tak

>Nu ender det forhåbentlig ikke med "MC sælges, barnevogn og stationcar
>købes"?

Well, Maj-Britts BMW er solgt - i første omgang til mine forældre, men
den skal gerne sælges videre til foråret - og barnevogn og stationcar
er købt. Så må vi nøjes med Guzzi'en, de to BSA'er og CZ'en :)

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 08-10-04 18:02

> [...]

> den skal gerne sælges videre til foråret - og barnevogn og stationcar
> er købt. Så må vi nøjes med Guzzi'en, de to BSA'er og CZ'en :)

Dvs du ikke er interesseret i at overtage min V40 T4? Den er ellers
billig

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 11-10-04 12:50

On Fri, 08 Oct 2004 19:01:44 +0200, Kai Harrekilde-Petersen
<khp@harrekilde.dk> wrote:

>Dvs du ikke er interesseret i at overtage min V40 T4? Den er ellers
>billig

Hvis prisen for en billig Volvo er, at man skal flytte til Sverige, så
er den ikke det værd. Det er da galt nok, at jeg er nødt til at bo på
Sjælland

Fra : Martin Poll

Dato : 06-10-04 19:16

Uffe R. B. Andersen wrote:
> [...]
> 09:14 og kl 09:16. Både børn og mor har det godt, omend det kneb med
> at få søvn i nat (og så'n fortsætter det jo nok .

Stort tillykke herfra, jeg blev selv fader til en pige for 3 måneder siden.
det er stort og sjovt.

Med venlig hilsen
Martin Poll
Aprilia SL 1000
&
Amalie Poll
Barnevogn.

Fra : Hekto

Dato : 06-10-04 19:58

In article <ck0om8$1nep$1@news.cybercity.dk>, urb@twe.net says...
> [...]
> 09:14 og kl 09:16. Både børn og mor har det godt, omend det kneb med
> at få søvn i nat (og så'n fortsætter det jo nok .

T I L Y K K E !!!

Hvad så med de to pocketbikes du allerede har købt? Boksehandskerne,
luftgeværerne o.s.v.??? ;oP
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 08-10-04 07:41

On Wed, 6 Oct 2004 20:58:28 +0200, Hekto <urxgb@urxgb.qxROT-13> wrote:

>T I L Y K K E !!!

Tak.

>Hvad så med de to pocketbikes du allerede har købt? Boksehandskerne,
>luftgeværerne o.s.v.??? ;oP

Du har ikke mødt tilstrækkelig mange af pigerne i min familie, når du
kan spørge om det!!

Fra : Anders Houmark

Dato : 06-10-04 20:12

Uffe R. B. Andersen wrote:
> [...]
> 09:14 og kl 09:16. Både børn og mor har det godt, omend det kneb med
> at få søvn i nat (og så'n fortsætter det jo nok .

Det er rigtig godt, der mangler da nemlig lidt piger inden for
motorcykelentuiasterne.... Tillykke med dem

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 08-10-04 07:52

On Wed, 6 Oct 2004 21:12:16 +0200, "Anders Houmark"
<anders@andersh.fjerndette.dk> wrote:

>Det er rigtig godt, der mangler da nemlig lidt piger inden for
>motorcykelentuiasterne.... Tillykke med dem

Tak. Ja, det er altså ikke min families skyld - både min storesøster
og Maj-Britt er motorcyklister, så det.... :)

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-04 20:42

Stort Guzzi tillykke )

(nu bliver mere tid til Barnevogn end til Guzzi...)

/Jannik
BMW K1100RS
Moto Guzzi Le Mans 3

Fra : Maja & Erling

Dato : 06-10-04 21:07

Uffe R. B. Andersen wrote:
> [...]
> 09:14 og kl 09:16. Både børn og mor har det godt, omend det kneb med
> at få søvn i nat (og så'n fortsætter det jo nok .

Et stort tillykke skal lyde herfra Bagsværd.

Maja & Erling

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-10-04 21:21

Stort tillykke herfra.

Jeg selv lige blevet 14 til en dreng for 14 dage siden. Og han har allerede
fået en MC, dog kun en lille model (af en BB)

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Steen Gruby

Dato : 06-10-04 22:18

On Wed, 06 Oct 2004 14:33:11 +0200, Uffe R. B. Andersen <urb@twe.net>
wrote:

Hej Uffe.

> [...]
>09:14 og kl 09:16. Både børn og mor har det godt, omend det kneb med
>at få søvn i nat (og så'n fortsætter det jo nok .

Det med nattesøvnen er i første omgang kun et forbigående problem på
ca. ½-1 år.
Søvnforstyrrelserne dukker dog op igen om en 14-16 år, og da er
varigheden ubestemmelig
Men husk altid at det var dig der inviterede dem til verden

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 08-10-04 07:54

On Wed, 06 Oct 2004 23:17:33 +0200, Steen Gruby <oz9zi@(AT)gruby.dk>
wrote:

>Stort tillykke herfra.

Tak :)

>Det med nattesøvnen er i første omgang kun et forbigående problem på
>ca. ½-1 år.
>Søvnforstyrrelserne dukker dog op igen om en 14-16 år, og da er
>varigheden ubestemmelig

Jeg ved det - to teenagedøtre og en hustru i overgangsalderen (og kun
et badeværelse!).

>Men husk altid at det var dig der inviterede dem til verden

Det skal jeg nok huske :)

Fra : Torben Scheel

Dato : 09-10-04 11:35

Uffe R. B. Andersen wrote:
> [...]
> 09:14 og kl 09:16. Både børn og mor har det godt, omend det kneb med
> at få søvn i nat (og så'n fortsætter det jo nok .

_Ingen_ nyfødte er smukke.. Men jeg forstår din følelse - har selv 2. Stort
tillykke, og velkommen til et nyt liv. Ikke dårligere eller bedre - bare -
hmm - anderledes.

Inspiration : http://www.stamatakis.de/

--
vh
Torben

Fra : Freddy Lang

Dato : 09-10-04 12:33

Torben Scheel wrote:

> _Ingen_ nyfødte er smukke.. Men jeg forstår din følelse - har selv 2.
> Stort tillykke, og velkommen til et nyt liv. Ikke dårligere eller
> bedre - bare - hmm - anderledes.
>
> Inspiration : http://www.stamatakis.de/

Tja, jeg var jo nødt til lige at lure... Barnesæde på en RSV Mille er lidt i
samme kategori som jydekrog på en Mercedes CLK, ikke?

--
Freddy
SV-R

Fra : Torben Scheel

Dato : 09-10-04 14:23

Freddy Lang wrote:

> Tja, jeg var jo nødt til lige at lure... Barnesæde på en RSV Mille er
> lidt i samme kategori som jydekrog på en Mercedes CLK, ikke?

Jeps, et pragtfuldt alternativ til en Ford Sierra ´85 hhv. Toyota Hiace

--
vh
Torben

Fra : Freddy Lang

Dato : 09-10-04 19:06

Torben Scheel wrote:

> Jeps, et pragtfuldt alternativ til en Ford Sierra ´85 hhv. Toyota
> Hiace

Det er faktisk ret tæt ramt... en '86 Sierra og en '86 Corolla.
Men jeg har nu altid haft den holdning, at bare jeg kan have en dejlig MC at
køre på, er jeg ligeglad med hvad for en gammel smadderkasse jeg ellers
kører i... når bare den kører. *LOL*

--
Freddy
SV-R

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 11-10-04 11:58

On Sat, 9 Oct 2004 12:35:29 +0200, "Torben Scheel"
<torben_scheel@hotmail.com> wrote:

>_Ingen_ nyfødte er smukke.. Men jeg forstår din følelse - har selv 2. Stort
>tillykke, og velkommen til et nyt liv. Ikke dårligere eller bedre - bare -
>hmm - anderledes.

Tak :) Der er nu et hav af forhærdede sygeplejersker på
barselsafdelingen, som har givet os ret i, at netop vores nyfødte er
bedårende. Nu er de så heller ikke så nyfødte mere, men endnu mere
bedårende

>Inspiration : http://www.stamatakis.de/

Ja, desværre er Maj-Britts BMW brugt til financieringen af Pøsjo'en og
det kommer til at knibe med to barnestole på Guzzi'en - som så
tilgengæld er typegodkendt til sidevogn, så det kunne overvejes (men
på en LMIII? Det er sgu' lidt syndigt).

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 11-10-04 12:25

Uffe R. B. Andersen <urb@twe.net> writes:

> det kommer til at knibe med to barnestole på Guzzi'en - som så
> tilgengæld er typegodkendt til sidevogn, så det kunne overvejes (men
> på en LMIII? Det er sgu' lidt syndigt).

Er en Guzzi ikke en smule syndig, sådan i sig selv?

Fra : anders majland

Dato : 09-10-04 12:17

> - i motorcyklisternes rækker.
>
> I går blev Maj-Britt og jeg forældre til to smukke piger

Tillykke Tillykke - men det er vist kun forældre der kan kalde nyfødte
for smukke

>omend det kneb med at få søvn i nat (

Så kan du jo bruge de kommende søvnløse nætter til at lægge en plan for
deres introduktion til køresel på mc... Det bliver jo ikke nemt at have
dem begge med på en gang med mindre det bliver i sidevogn. Jeg kan
ihvertfald anbefale det tyske stamatakis barnesæde som vores søn på 3
sidder ganske fint i.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 11-10-04 12:03

On Sat, 9 Oct 2004 13:17:05 +0200, "anders majland"
<anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote:

>Tillykke Tillykke - men det er vist kun forældre der kan kalde nyfødte
>for smukke

Tak :) Både bedsteforældre, oldeforældre, søskende og sygeplejerskerne
har nu også sagt de er smukke - det kan vel heller ikke undre, med os
som forældre

> [...]
>dem begge med på en gang med mindre det bliver i sidevogn. Jeg kan
>ihvertfald anbefale det tyske stamatakis barnesæde som vores søn på 3

Mon ikke de skal have en pocket-bike? :) Guzzi'en er fabriksgodkendt
til sidevogn, men det er jo lidt synd på en Le Mans III :-/ Mine to
BSA'er er ret lave, så dem kan de nok køre på fra 10-12 års-alderen,
hvis de har arvet benlængde efter deres mor :)

Fra : anders majland

Dato : 12-10-04 20:44

> Mon ikke de skal have en pocket-bike? :)

Pas ihvertfald på med at tage dem med i en mc-biks. Yamaha har også
nogen der passer ganske godt i størrelsen til en 3årig (med
støttehjul) - Mente både sælgeren og den 3årige