Efterlysning XT350
Fra : Jeppe Jønch Andersen

Dato : 04-10-04 16:33

Kære eEx. fellow mc'er
Vil I hjælpe mig med at holde øje med den her cykel:

Fjernet fra min garage natten til Tor. 30/9 Kl. 5.10. , ligesom min Peugeot
205GTI også blev det.

Gult stel, rød motor, hvid tank og plastik. Sort bagagebære på styret. Tank
maling ødelagt af benzin. Sandsynligvis med kun eet sidespejl, da det andet
ligger i min garage. Der kan ikke være mange cykler der ligner denne!!!!

Reg: CV13949
Stel: 55V030152

Henv.
Jeppe Jønch Andersen
jeppeNOSPAM@jonch.com
38162680/20637363

Fra : Mads Stetter

Dato : 04-10-04 17:28

Jeppe Jønch Andersen wrote:
> Kære eEx. fellow mc'er
> Vil I hjælpe mig med at holde øje med den her cykel:

Nedtur... Hvorhenne i landet?

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 04-10-04 21:56

Øv, det er sgu for meget med alle de tyverier for tiden. Håber snart de tyve
bliver fundet...

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 04-10-04 22:36

Jeppe Jønch Andersen wrote:
> [...]
> ligger i min garage. Der kan ikke være mange cykler der ligner denne!!!!

Jeg skal nok holde øje i københavnsområdet..

> Reg: CV13949
> Stel: 55V030152

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=43

Fra : Jeppe J. Andersen

Dato : 05-10-04 10:30

Sorry glemte at skrive hvor:

Den stod i Østrup ved Veksø Sjælland, mellem Ballerup og Stenløse/Ølstykke!

Jeppe