glat vej
Fra : Brian Laursen

Dato : 04-10-04 16:20

Vi sad så stille og roligt i vores kl 9 pause og nød kaffen på hjørnet at
langelandsgade og skt. marcus kirkeplads, da der lyder en kurren og lyden af
knust spejl vækker os af dvalen. Et styk motorcykel vælter pga nødbremsning
med en undvige manøvre . vi skynder os over og får hjulpet kvinden op, som
humper lidt rundt. Hold nu afstand!!!!!!!!

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X " Til Salg"
http://dfmc.dk/155
http://Galtenmc.dk

Fra : Jesper

Dato : 04-10-04 16:47

"Brian Laursen" <thunderace_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hold nu afstand!!!!!!!!

Ok

Fra : Rasmus Neckelmann

Dato : 04-10-04 17:31

Brian Laursen skrev:
> [...]
> nødbremsning med en undvige manøvre . vi skynder os over
> og får hjulpet kvinden op, som humper lidt rundt. Hold

Puha ja... Her for nogle dage siden skulle jeg dreje til højre ind på en
større vej, hvor der køre en bil foran, der skal samme vej som mig. Midt i
svingmanøvren får bilisten så åbenbart lyst til at bremse op, hvilket
øjensynligt var helt uden grund da der ikke var trafik på den vej vi kørte
ind på. Undertegnede var desværre ikke helt opmærksom (og kørte nok også
lidt for tæt på vedkommende), hvilket resulterede i at jeg pludselig skulle
lave en nødopbremsning mens jeg var ved at dreje - det var dælme tæt på at
jeg både skvattede og jordede op i røven på ham - heldigvis skete der ikke
noget . Da jeg holdte stille så stod cyklen i nærmest 45 grader fra lodret
og dækket 10 cm fra hans bagkofanger. Yikes! :(
Nogle gange er jeg glad for at min cykel ikke vejer så meget...

--
mvh Rasmus Neckelmann
http://royal.flof.dk/rasmus