OT: Store flyttedag..
Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 02-10-04 15:49

Ja... så sidder man her foran sin PC med lidt god rødvin og venter på at
kæresten kommer hjem, og at man kan få sat gang i de go'e bøffer svigerfar
har hjemkøbt....

Sidder faktisk og venter på at det skal blive d. 15/10, for på denne dato
rykker kæresten og jeg teltpælene op her i Odense og rykker til Sjælland, et
vildt og fremmed land, hvor vejene forhåbentlig er gode og snoede..

Vi startede for ca. 3 uger siden med at kigge efter hus/lejlighed/landsted
med jord. Onsdag i sidste uge var vi ude og se et hus som vi syntes godt
om.. Torsdag så vi huset 2.nd gang og vi kunne stadig lide det, og fredag
skrev vi så købstilbud til sælger... Og i Mandags skrev sælger under og vi
er nu næsten officielt prioritetsbestyrerer, i hvert fald har banken sagt
god for det..

Jeg håber nu på at sæsonnen næste år, byder på godt vejr, nye bekendtskaber,
træf, veje, samt gensyn med gamle venner og bekendte, både privat og ude i
landet... Håber faktisk lidt på at nogle herfra kan guide kæresten, mig og
vores lille tro følgesvend rundt om på Sjælland....

Indtil videre vil jeg ønske alle en fortsat god sæson, og pas nu på,, våde
veje og blade kan være lumske....
--
MVH
Procesteknolog/ Proces-engineer, Novo Nordisk A/S, Bioprocess Purification

&
--
MVH
Procesteknolog / Proces-engineer, Novo Nordisk A/S, Recovery & Fermentation,

Fra : KubikH

Dato : 02-10-04 17:45

"Jon & Ann-Rikka" <Fælles_somikkefindes_@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
et
> vildt og fremmed land, hvor vejene forhåbentlig er gode og snoede..

Velkommen til "Djævleøen"!
Her er "Ikk så ring´endda", og en stor del af befolkningen er fornuftige
mennesker.
Der er jo gennem år og dag tilflyttet mange kompetente mennesker fra Jylland
og øerne

Mvh
Niels (Nordjyde af oprindelse )

Fra : Ukendt

Dato : 02-10-04 20:26

> [...]
et
> vildt og fremmed land, hvor vejene forhåbentlig er gode og snoede..

Stort tillykke herfra, og i er da meget velkomne, bidrager gerne med input,
og den hjælp jeg nu kan komme med til, at i skal finde jer til rette,
desværre slutter sæsonen nok inden længe for mit vedkomne 140 hk på
baghjulet kombineret med det føre vi kan vente resten af sæsonen gør, at jeg
overvejer at stille ZZ-R´en væk for i år.

Hvor har i købt hus henne?

Mvh.

Dannie
www.dfmc.dk/?id=75

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 03-10-04 08:42

"Har købt et fin parcelhus i Slagelse, og kan ikke vente med at komme afsted
fra den her lumre bolig

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 03-10-04 16:57

Jon & Ann-Rikka wrote:

> "Har købt et fin parcelhus i Slagelse, og kan ikke vente med at komme
> afsted fra den her lumre bolig

Hey Jon, det er ikke så tosset et sted, set ud fra synspunktet om sjove
veje!
Du kan lige maile mig, hvis du er interesseret i en guide på vejene mellem
Korsør, Slagelse og Sorø. Det er min hjemegn, så kender et par rigtig fede
steder.

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600 SRAD

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-04 20:31

Vejene er som fine og stadig egnede til en god frisk søndagstur ad de
små landveje.. kørte en god tur ad længste omveje til Malerklemmen
idag. Goldt vejr god rute.

Hvis i har tid til nogle ture i det syd-vestlige del af sjælland, i en
af de kommende weekender er i velkommen til at smide en mail.

/Jannik