Bella Centeret!
Fra : Henrik

Dato : 02-10-04 15:33

Jeg har set på bella's hjemme side at de vil lave en "prøvebane" men hvad
skal man ligge i det. Er det så man kan prøve de nye cykler? Er det så
dem alle eller, er det kun nogen udvalgte?

Der står det bliver som i 2003. Er der nogen der var der inde og
"prøvekøre"?

Hilsen Henrik

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 02-10-04 16:18

hj-aj@city.dk (Henrik) writes:

> Jeg har set på bella's hjemme side at de vil lave en "prøvebane" men hvad
> skal man ligge i det. Er det så man kan prøve de nye cykler? Er det så
> dem alle eller, er det kun nogen udvalgte?

I 2003 var det kun nogle få modeller på en lille bane der vel var
100-150 meter lang, og ikke lagde op til hastigheder ret meget over 20
km/t. Det var ikke nok til at jeg gad prøve nogle maskiner.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 02-10-04 18:01

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> writes:

> I 2003 var det kun nogle få modeller på en lille bane der vel var
> 100-150 meter lang, og ikke lagde op til hastigheder ret meget over 20
> km/t. Det var ikke nok til at jeg gad prøve nogle maskiner.

Ja, og så på et tæppe som var rullet ud, som så kunne glide mellem dæk
og beton. Jeg tog en enkelt tur, men det var ikke til mere end det...

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Henrik

Dato : 03-10-04 11:28

Kai Harrekilde-Petersen wrote:

> Ja, og så på et tæppe som var rullet ud, som så kunne glide mellem dæk
> og beton. Jeg tog en enkelt tur, men det var ikke til mere end det...

Ja det lyder ikke så godt. Jeg håber på at de har lavet lidt om på det, da
jeg gerne ville prøve den nye z750s! Jeg krydser fingre for at den er der,
og de har lavet prøvebanen støre og mere sikker!

Hilsen Henrik