Langelinie fredag d. 1/10
Fra : Rene Joergensen

Dato : 30-09-04 21:14

Hejsa.

Dukker der nogen op på Langelinie imorgen?

Vi er 5-6 gutter der dukker op, allesammen på kværn

--
-René

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-09-04 21:26

Rene Joergensen wrote:
> Dukker der nogen op på Langelinie imorgen?
> Vi er 5-6 gutter der dukker op, allesammen på kværn

Du glemte at skrive kl. 17..

Rigtige kværne er jo i øvrigt totaktere... så jeg vil opfordre
Moller til at møde op på MZ'en

// Hans
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 30-09-04 21:33

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> writes:

> Rigtige kværne er jo i øvrigt totaktere... så jeg vil opfordre
> Moller til at møde op på MZ'en

Rygtet vil vide at MZ'en er udlånt for tiden.

Jeg kan desværre ikke nå forbi til kl. 17 - der holder jeg fri fra
arbejde ... hvis jeg er heldig.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-09-04 21:39

Jacob Bunk Nielsen wrote:
> Jeg kan desværre ikke nå forbi til kl. 17 - der holder jeg fri fra
> arbejde ... hvis jeg er heldig.

Så kommer du bare forbi kl. 17:30 ;)

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=43

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 30-09-04 21:46

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> writes:

> Så kommer du bare forbi kl. 17:30 ;)

.... hvis jeg har fået fri der ... det tør jeg ikke love. Jeg er jo
timelønnet og fattig studerende, så jeg kan altid bruge lidt ekstra
penge

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 01-10-04 10:45

Rene Joergensen wrote:
> Hejsa.
>
> Dukker der nogen op på Langelinie imorgen?
>
> Vi er 5-6 gutter der dukker op, allesammen på kværn

Jow jow, kan da sagtens hænde at det gule bæst triller forbi med mig på. Fik
sat en Wolf udstødning på i går, for at cementere min status som 'rebel',
'udstødt' og 'brian-wannabe', så den burde jo næsten vises frem

Fra : Brian Larsen

Dato : 01-10-04 10:55

On Fri, 01 Oct 2004 11:45:17 +0200, Mikkel Hansen wrote:

> Jow jow, kan da sagtens hænde at det gule bæst triller forbi med mig på. Fik
> sat en Wolf udstødning på i går, for at cementere min status som 'rebel',
> 'udstødt' og 'brian-wannabe', så den burde jo næsten vises frem

Jeg ved godt du ser op til mig, men alligevel... det er næsten alt for
meget :)

--
Brian Lund Larsen

// '75 Honda CB400F

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 01-10-04 12:35

Brian Larsen <brian@czeIngenSpam.dk> writes:

> Jeg ved godt du ser op til mig, men alligevel... det er næsten alt for
> meget :)

*LOL*

(jeg er gået den modsatte vej og har sat en street-legal potte på)

--
Mikkel | Today is a good day. Not because anything wonderful
motortosse.dk | is happening, so much, but because my definition of

Fra : MKS - 74

Dato : 01-10-04 12:45

On 01 Oct 2004 13:34:58 +0200, Mikkel Christensen
<mikkel.christensen@gmail.com> wrote:

>*LOL*
>
>(jeg er gået den modsatte vej og har sat en street-legal potte på)

Have a cookie...

--
-Michael
No. 74 in limbo...

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 01-10-04 12:55

MKS - 74 <mks74temp@tiscali.dk> writes:

> Have a cookie...

Thanks. Pudser du lige min glorie nu du er i gang?

Fra : MKS - 74

Dato : 01-10-04 13:19

On 01 Oct 2004 13:55:04 +0200, Mikkel Christensen

>Thanks. Pudser du lige min glorie nu du er i gang?

Anymore and I have to buy more sunscreen - nej du _har_ vitterlig
været en dygtig dreng .

Den sidste pølsetysker jeg købte en CBR af, så underligt på mig da jeg
frejdigt erklærede at den tåbepotte han havde monteret gad jeg da ikke
at høre på...heldigvis var std.potten også med.

--
-Michael
No. 74 in limbo...

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 01-10-04 13:55

> [...]

> frejdigt erklærede at den tåbepotte han havde monteret gad jeg da ikke
> at høre på...heldigvis var std.potten også med.

Heh, da jeg fandt Akrapovic'en stirrede jeg mig helt blind på de fine
forrør og opdagede aldrig at det var en streetlegal potte der sad på
før det blev pakket ud.

Men det nu rart. Nu kan man pludselig høre spjældende i karburatorerne
rasle i tomgang og brølet fra indsugningen

Nå, nu kører jeg til Fyn.

Fra : Hekto

Dato : 01-10-04 14:04

In article <415d2736$0$184$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
miha@FJERNMIGborsen.dk says...
> Jow jow, kan da sagtens hænde at det gule bæst triller forbi med mig på. Fik
> sat en Wolf udstødning på i går, for at cementere min status som 'rebel',
> 'udstødt' og 'brian-wannabe', så den burde jo næsten vises frem

Hmmmmm ... glem det hellere! Det har du slet ikke format til! ;oP
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 01-10-04 17:36

Hekto wrote:
> In article <415d2736$0$184$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
> miha@FJERNMIGborsen.dk says...
>>

> Hmmmmm ... glem det hellere! Det har du slet ikke format til! ;oP

Nej, jeg ved godt at jer duc folk hører til blandt den absolutte elite af de
udstødte og uønskede (og forbrugere af japanske spare parts)... men jeg vil
jo så gerne lege med

Fra : Hans Joergensen

Dato : 02-10-04 01:25

Mikkel Hansen wrote:
> Nej, jeg ved godt at jer duc folk hører til blandt den absolutte elite af de
> udstødte og uønskede (og forbrugere af japanske spare parts)... men jeg vil
> jo så gerne lege med

Duc er også noget af det gode, det kunne man juo se på den 748 der
mødte op på linien.. den var kun gået i stå ca. mange gange på vej
fra Rødovre til Langelinie

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - Breaking the ozone-layer since 1985

Fra : Hekto

Dato : 02-10-04 08:39

In article <slrnclrtaq.6b3.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> Duc er også noget af det gode, det kunne man juo se på den 748 der
> mødte op på linien.. den var kun gået i stå ca. mange gange på vej
> fra Rødovre til Langelinie

Godt man har en 'ældre' model med rigtige benzinhaner og rigtige
kaburatorer!

.... fornøjelsen er nu alligevel større på en Duc', lige meget hvad
andre siger!