Er der nogen firmaer som sælger fælge??
Fra : Esben Bøll

Dato : 29-09-04 11:56

Hej alle.
De begge fælge på min nye (brugte) XL350 er færdige så skal jeg jo have
nogle nye.
Så jeg tænkte om nogen herfra måske kendte nogen firmaer som sælger nye
fælge og måske eger også.
Samlingen kan jeg godt selv stå for. (har tidligere rodet lidt med nogle
gamle nimbus

Så måske har nogen en ide??

Hilsen ESben

Fra : Futte & Co.

Dato : 29-09-04 12:01

"Esben Bøll" <ebo@oncable.dk> wrote in message
> [...]
> fælge og måske eger også.
> Samlingen kan jeg godt selv stå for. (har tidligere rodet lidt med nogle

http://www.classicrace.dk/radaelli_rs.html

Det kunne være en mulighed. Han handler os' med brugte dele, så måske ....
Ellers er der jo altid Ebay.de

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : anders majland

Dato : 29-09-04 13:42

> De begge fælge på min nye (brugte) XL350 er færdige så skal jeg jo
> have nogle nye.

Brugt at høre www.dinmc.dk Jeg har også hørt at han er begyndt at
samarbejde med www.lolo.at der gør i alt med hjul.

Jeg har ogte set yamaha egersæt på ebay - Prøve at lægge en søgning ind,
måske er du heldig at der dukket et godt tilbud op.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid