Nyt Mc sted på nettet
Fra : Carsten Rasmussen

Dato : 27-09-04 21:57

Bikers-Choice.dk er det nye sted på internettet, hvor man kan sælge sin
motorcykel eller motorcykeldele, beklædning osv.vi har endviderer et forum
under opbygning, hvor motorcyklister kan hjælpe hinanden med de eventuelle
problemer de måtte have.

Vi arbejder også på en forhandler del, hvor forhandlere kan oprette deres
annoncer, så "almindelige" motorcyklister har en mulighed for at kunne
sammenligne priser osv.

Desuden vil der komme en ferie/træf afdeling, hvor man har mulighed for at
komme med indlæg ris/ros om feriesteder og træf.

Alt dette kan naturligvis kun lade sig gøre hvis der kommer noget opbakning
omkring projektet.

Vi håber derfor at så mange som muligt vil oprette annoncer eller blot
registrer sig.

Det skal dog tilføjes at siden stadig er under opbygning, vi arbejder PT på
højtryk med at få lavet en version 2 hvor du vil have mulighed for at lave
avancerede søgninger, samt rette i dine annoncer osv.

Skulle du have nogle gode ideer om hvad vi kunne lave på hjemmesiden er mere
end velkommen til at sende en mail til info@bikers-choice.dk

Klik ind på www.bikers-choice.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 27-09-04 22:20

"Carsten Rasmussen" <Catter@catter.dk> writes:

> Bikers-Choice.dk er det nye sted på

Nummer 117 i rækken :-/

> internettet, hvor man kan sælge sin motorcykel eller motorcykeldele,
> beklædning osv.

Vi har dk.marked.privat.motorcykel og ...stumpemarked.

> vi har endviderer et forum under opbygning, hvor motorcyklister kan
> hjælpe hinanden med de eventuelle problemer de måtte have.

Her har vi et 'forum' der har virket fint i omkring otte år, så
hvorfor besvære sig med noget halvfærdigt noget, man kun kan bruge via
et webinterface?

PS. Du må undskylde min mangel på entusiasme
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Outlook Express-bruger, se her: <http://xnews.newsguy.com/>

Fra : Jens Arnfast

Dato : 27-09-04 22:37

Jes Vestervang wrote:
[snip]
> PS. Du må undskylde min mangel på entusiasme

Kan kun være enig.

Det er også en uheldig start at spamme vores markedsgrupper med denne
post

... og det der med at man skal være logget ind for at se kontaktinfo for
salgsannoncer .. er bikers-choice udbrydere fra DBA?

mine 2 eurocent.

--
-jens
RSV1000

Fra : Anders Christensen

Dato : 27-09-04 23:18

Jens Arnfast wrote:

> [...]
>
> .. og det der med at man skal være logget ind for at se kontaktinfo for
> salgsannoncer .. er bikers-choice udbrydere fra DBA?

Jeg skulle hilse dig fra Leif Andersen
Jeg kom sørme også til at love at vise ham hvordan han får adgang til
nyhedsgrupper ved lejlighed

--
mvh Anders Christensen
Som forøvrigt fik et stort A på sit kørekort i fredags.

Fra : Jens Arnfast

Dato : 28-09-04 08:17

Anders Christensen wrote:
> Jeg skulle hilse dig fra Leif Andersen
> Jeg kom sørme også til at love at vise ham hvordan han får adgang til
> nyhedsgrupper ved lejlighed

Aha.. derfor han ikke ringer til mig længere når han får problemer med
pc'en

Jeg havde desværre ikke tit til at deltage i hans kørekurser i år .. men
jeg SKAL med næste år Så, skaf dig en kværn find ud af hvad han ikke
lærte dig under køretimerne

--
-jens
RSV1000

Fra : Anders Christensen

Dato : 28-09-04 15:33

Jens Arnfast wrote:

> [...]
>
> Jeg havde desværre ikke tit til at deltage i hans kørekurser i år .. men
> jeg SKAL med næste år Så, skaf dig en kværn find ud af hvad han ikke

Har jeg sandelig også tænkt mig
Jeg satser på at falde over enten en CB 500 eller (helst) en CBR 600F
til foråret. (en fornuftig brugt fra slutningen af 1990'erne)

Jeg skal bare lige finde ud af hvor jeg kan have den ståede.
For her i Århus C tør jeg ikke have den holdende udenfor..
Naboens scooter forsvandt lige forleden, og den stod lige så fint gemt
på fortovet..
Så jeg kan lige finde en garage i nærheden først

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Janner

Dato : 28-09-04 07:27

> [...]
> under opbygning, hvor motorcyklister kan hjælpe hinanden med de eventuelle

Hører til i opslags gruppen ! De burde i da kunne se hvis i skulle
forestille køre et seriøst webstred ??

Hygge

Jan www.gugmc.dk

Aprilia RSV1000

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 28-09-04 09:30

"Carsten Rasmussen" <Catter@catter.dk> wrote in

> [...]
> sin motorcykel eller motorcykeldele, beklædning osv.vi har endviderer
> et forum under opbygning, hvor motorcyklister kan hjælpe hinanden med

[snap]

Hrmmm... Hvem er så Bikers-Choice.dk?
Bortset fra at vi allerede er rimeligt dækket ind med "services" og at news
ikke lige er stedet hvor der kapres "kunder", synes jeg der mangles
seriøsitet, når det ikke oplyses hvem eller hvad der "står bag"!

--
Mvh - Arne Lorenzen

Fra : vmx

Dato : 28-09-04 10:02

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke lige er stedet hvor der kapres "kunder", synes jeg der mangles
> seriøsitet, når det ikke oplyses hvem eller hvad der "står bag"!

Domænenavn: bikers-choice.dk
DNS: bikers-choice.dk
Registreret: 2004-03-23

Registrant:

Handle: CR4467-DK
Navn: Carsten Schou Rasmussen
Adresse: Reberbansgade 54,2 th
Postnr. & by: 9000 Aalborg
Land: Danmark

Fuldmægtig:

Handle: CR4467-DK
Navn: Carsten Schou Rasmussen
Adresse: Reberbansgade 54,2 th
Postnr. & by: 9000 Aalborg
Land: Danmark

Betaler:

Handle: CR4467-DK
Navn: Carsten Schou Rasmussen
Adresse: Reberbansgade 54,2 th
Postnr. & by: 9000 Aalborg
Land: Danmark

( email og telefon er udeladt )

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 28-09-04 14:03

"vmx" <mitrig|_re_|tigenavn@hotmail.com> wrote in news:cjb9ec$1rfb$1
@news.cybercity.dk:

> "Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Betaler:
>
> Handle: CR4467-DK
> Navn: Carsten Schou Rasmussen
> Adresse: Reberbansgade 54,2 th
> Postnr. & by: 9000 Aalborg
> Land: Danmark
>

> ( email og telefon er udeladt )

Jow, og som også driver en hjemmeside http://www.catter.dk formodentligt?
Men det burde vel egentlig ikke være nødvendigt at få hjælp hos "nurderne"
for at finde ud af hvem man handler med

--
Mvh - Arne Lorenzen

Fra : Lene Toft

Dato : 28-09-04 14:57

Vi er vel alle enige om at vi er her da vi har en fælles interesse.

Synes helt ærlig at ALLE jer som har besvaret /svinet dette nye initiativ,
burde ha en i røven. Endelig en som vil gøre en god gerning og som man kan
se har brugt lang tid på det og så kommer i med ale jeres kvikke
kommentater. For F... halvdelen af jer kan jo ikke en gang stave.

Synes at i burde tænke jer lidt mere om en anden gang. Ellers kunen det jo
tænkes at der nok ikke er andre der laver nye sider.

Lene

Fra : Freddy Lang

Dato : 28-09-04 15:10

Lene Toft wrote:
> [...]
>
> Synes at i burde tænke jer lidt mere om en anden gang. Ellers kunen
> det jo tænkes at der nok ikke er andre der laver nye sider.

Enig.

--
Freddy
SV-R

Fra : Jesper

Dato : 28-09-04 15:45

"Freddy Lang" <zierra@[FJERNDETTE]mail.dk> skrev i en meddelelse

> Enig.

Enig med Freddy...

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 28-09-04 15:19

Lene Toft wrote:
> [...]
>
> Synes at i burde tænke jer lidt mere om en anden gang. Ellers kunen
> det jo tænkes at der nok ikke er andre der laver nye sider.

Når man selv ved hvor meget psykisk smerte der postes i at flække et
ordenligt website sammen, kan man ikke andet end at være enig med Lene

Fra : Brian Larsen

Dato : 28-09-04 15:53

On Tue, 28 Sep 2004 16:18:47 +0200, Mikkel Hansen wrote:

> Når man selv ved hvor meget psykisk smerte der postes i at flække et
> ordenligt website sammen, kan man ikke andet end at være enig med Lene

Enig, jeg syntes heller ikke der kan er noget galt i flere alternativer
til DBA for det er ihvertfald ikke helt optimalt. Nu mangler der bare lige
en rigtig god søge funktion :)

Jeg syntes også kun det er rimeligt at man skal registrere sig inden
bopæl og e-mail adresser bliver kastet ud i hovedet på folk, det giver
da i det mindste en minimal beskyttelse mod mere spam for sælgerne.

--
Brian Lund Larsen

// '75 Honda CB400F

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-09-04 15:46

"Lene Toft" <lenetoft75@hotmail.com> writes:

> Vi er vel alle enige om at vi er her da vi har en fælles interesse.

Der har gennem tiden været postet ret mange se-min-nye-smarte-side
indlæg og de fleste af siderne er ikke blevet til noget. Dermed er det
ret svært at være specielt entusiastisk.

> Synes helt ærlig at ALLE jer som har besvaret /svinet dette nye
> initiativ, burde ha en i røven.

Nåda.

> Endelig en som vil gøre en god gerning og som man kan se har brugt
> lang tid på det og så kommer i med ale jeres kvikke kommentater.

At påpege at posteren spilder sin tid på et lave endnu en linksamling
med et tilhørende webforum, er da ganske reelt.

> For F... halvdelen af jer kan jo ikke en gang stave.

Derfor har de/vi vel stadig lov til at have en mening, ligesom du har
på trods af dine egne stavefejl.

> Synes at i burde tænke jer lidt mere om en anden gang.

Ok, næste gang forsøger jeg at være lidt mere diplomatisk.

> Ellers kunen det jo tænkes at der nok ikke er andre der laver nye
> sider.

Sider af den type kan jeg sagtens undvære. Jeg foretrækker sider, der
er lavet fordi forfatteren har noget at fortælle. Tur-beretninger og
den slags, der virkelig er noget værd.

Fra : Lene Toft

Dato : 28-09-04 15:57

Hvis du i stedet for at være negativ åbnede øjnene op ville du kunne læse på
hjemmesiden at de vist arbejer på et sted hvor folk kan lave turberetninger
osv.

og at de også siger at de arbejder kraftigt på en version 2, hvor de skriver
at du vil få mange flere muligheder!!

Lene

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-04 16:30

"Lene Toft" <lenetoft75@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

turberetninger
> osv.
>
> og at de også siger at de arbejder kraftigt på en version 2, hvor de

Når du har så travlt med, at andre ikke kan stave så prøv lige, at læse det
du selv skriver igennem inden, at du sender, der er flere stavefejl i dine
indlæg i denne streng ind i resten, af indlæggene i strengen tilsammen,
dernæst glemmer du kommaer, og punktum hvilket gør det svært for nogle
mennesker, at læse det du skriver, at du så ikke kan følge reglerne på
usenet, og svare under det du svarer på gør det absolut ikke bedre, prøv at
følge disse råd, du vil en dag takke mig.

Med hensyn til siden, så kan jeg kun sige ja der har været mange forulykkede
forsøg på samme, men jeg håber da for Carsten m.fl., at det lykkes for dem,
men jeg må indrømme, at jeg tvivler.

Held og lykke

Dannie

Fra : Freddy Lang

Dato : 28-09-04 18:16

Jes Vestervang wrote:

> [...]
>
> Sider af den type kan jeg sagtens undvære. Jeg foretrækker sider, der
> er lavet fordi forfatteren har noget at fortælle. Tur-beretninger og

Ikke for at træde dig over tæerne, men det er jo op til dig, om du vil være
fast gædt på det pågældende site. Det er jo et frit land, vi lever i. Og
posteren har da ikke gjort noget forkert ved at annoncere sit nye site her i
dette forum.

--
Freddy
SV-R

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-09-04 16:11

"Jesper" <no@mail.dk> writes:

> Enig med Freddy...

Inden i går helt i selvsving, så læs lige betingelserne på siden:

<http://www.bikers-choice.dk/default.asp?focus=Login&content=betingelser>
,----
`----

God gerning? I don't think so...

Fra : Freddy Lang

Dato : 28-09-04 18:13

Jes Vestervang wrote:

> Inden i går helt i selvsving, så læs lige betingelserne på siden:

> [...]

Det er da sagen fuldstændig ligegyldig. Som jeg ser det, tilbydes en eller
flere services, som kan komme motorcyklister til gavn. At det skal koste
penge, er der jo ikke så meget at sige til. Det er der så meget, der gør nu
om dage. Det er op til den enkelte bruger, om han/hun vil benytte sig af
tilbudet, og også om han/hun vil acceptere vilkårene. Det er der i mine øjne
ikke noget forgjort i.
At så sitets succes afhænger af, hvorvidt vi ("vi" som i "alle os
motorcyklister") helst foretrækker gratis service, eller er villige til at
betale for dette eller hint, er jo blot, som ting er nutildags.
En ven fortalte mig forleden, at de to bedste ord i hans verden er "gratis"
og "ad libitum". Godt nok mest ment i spøg, men der er alligevel noget
sandhed i det. Vi vil alle gerne ha' ting gratis, men nogle ting koster jo.

Min enighed med Lene bestod i, at jeg synes det klæder os ("os" som i "alle
os motorcyklister") rigtig dårligt at tage imod et nyt initiativ på den måde
som det er sket i dette tilfælde. Jeg sad ærlig talt og krumemde tæer, da
jeg læste de første svar på dette indlæg. Det synes jeg ikke, vi kan være
bekendt.

Well, jeg kan ikke lige finde på mere lige nu, men føler jeg trang til det,
skal jeg nok smide et par ord igen.

--
Freddy
SV-R

Fra : Anders Christensen

Dato : 28-09-04 19:42

Freddy Lang wrote:

> [...]
> sandhed i det. Vi vil alle gerne ha' ting gratis, men nogle ting koster jo.

[Snip]

Det er et skråplan at bevæge sig ud på..
Skal det så også være OK med reklamer for f.eks www.dba.dk herinde?
og for www.bilbasen.dk/mc?
Så snart siden har et kommercielt islæt mener jeg at vi har nået grænsen.
Og jævnfør tidligere citerede betingelser koster ydelserne penge..

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Freddy Lang

Dato : 28-09-04 20:09

Anders Christensen wrote:

> [...]
> Så snart siden har et kommercielt islæt mener jeg at vi har nået
> grænsen. Og jævnfør tidligere citerede betingelser koster ydelserne

Så vidt jeg umiddelbart kan se, er det gratis at oprette sig som bruger.
Hvis jeg har forstået det ret, koster det først penge, når man vil
reflektere på salgsannoncer. Og det er der for så vidt ikke noget galt i.
At gøre denne nyhedsgruppe opmærksom på sitets eksistens en enkelt gang er i
mine øjne heller ikke voldsomt forkert. Hvis det skete gentagne gange, var
det måske noget andet.

--
Freddy
SV-R

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-09-04 16:18

"Lene Toft" <lenetoft75@hotmail.com> writes:

> Hvis du i stedet for at være negativ åbnede øjnene op

Åbn selv øjene:
> [...]
| adresser tilknyttet annoncer. Er det en forudsætning, at du er
| tilmeldt som bruger på Bikers-Choice, .....

....indrykke annoncer eller andre tjenesteydelser som koster penge.

Jeg tror bare jeg beholder min negative indstilling.

> ville du kunne læse på hjemmesiden at de vist arbejer på et sted
> hvor folk kan lave turberetninger osv.

Ja, og de forbeholder sig også ret til at ændre på priserne med 14
dages varsel. Hvad mon det kommer til at koste at skrive
turberetninger derinde?

> og at de også siger at de arbejder kraftigt på en version 2, hvor de
> skriver at du vil få mange flere muligheder!!

Jamen dog :-/

Fra : Lene Toft

Dato : 28-09-04 16:24

Ha mig meget undskyldt men jeg kan ikke se at det står nogle steder !!!

Fra : Squish

Dato : 28-09-04 16:42

Lene Toft wrote:
> Ha mig meget undskyldt men jeg kan ikke se at det står nogle steder !!!

Ser ud til at det er blevet fjernet indenfor den sidste halve time.. :-/
(Bemærk den underlige grammatik i pågældende linje på siden..

--
Squish
CB400F

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 28-09-04 16:30

On Tue, 28 Sep 2004 15:56:32 +0200, "Lene Toft"
<lenetoft75@hotmail.com> wrote:

> [...]
>se har brugt lang tid på det og så kommer i med ale jeres kvikke
>kommentater. For F... halvdelen af jer kan jo ikke en gang stave.

Ja, ja. Det skal du vel mene når du deler internetforbindelse med
Carsten ....

--
Morten F. Søndergaard
RD 350 '84

Fra : Lene Toft

Dato : 28-09-04 16:31

Carsten ???

Fra : Lene Toft

Dato : 28-09-04 16:36

synes ike rigtig at vi når nogle vegne, jeg er ude hefra. Håber at i engang
med tiden kommer til at kunne li andre end jer selv :)

Fra : Morten From Sønderga~

Dato : 28-09-04 16:38

On Tue, 28 Sep 2004 17:30:48 +0200, "Lene Toft"

Ja, Carsten Rasmussen Catter@Catter.dk IP-adresse 62.107.80.81 og vil
du så ikke kigge på http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

--
Morten F. Søndergaard
RD 350 '84

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-09-04 16:30

"Lene Toft" <lenetoft75@hotmail.com> writes:

> Ha mig meget undskyldt men jeg kan ikke se at det står nogle steder
> !!!

Ikke? Hvis det direkte link fejler, så prøv (fra forsiden) at klikke
Registrér dig -> Videre -> Betingelser.

....og læs lige lidt om hvordan du citerer korrekt i nyhedsgrupper her:

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-09-04 16:34

Morten From Søndergaard <from@nospam.dk> writes:

> Ja, ja. Det skal du vel mene når du deler internetforbindelse med
> Carsten ....

*lol* Det havde jeg slet ikke lagt mærke til Det forklarer en del.

Fra : Jens Arnfast

Dato : 28-09-04 20:29

Jes Vestervang wrote:
> *lol* Det havde jeg slet ikke lagt mærke til Det forklarer en del.

*fnis* godt jeg fik læst hele tråden før jeg begyndte at svare rundt
omkring.

Så jeg vil istedet opsummere mine tanker omkring "bikers-choice"

1. god ide - MEN
2. set for mange gange før (uden success / mindre success)
3. vi har et godt forum her, samt køb/salg muligheder
4. der reklameres for et (tilsyneladende) kommercielt foretagende.
5. postet til flere nyhedsgrupper (ie. SPAM)
6. samme host som poster oprindeligt indlæg poster sure opstød på svar
(TROLL? ;))

såe.. jeg holder stadig med Jes!

--
-jens
RSV1000

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-09-04 16:44

> synes ike rigtig at vi når nogle vegne, jeg er ude hefra. Håber at i
> engang med tiden kommer til at kunne li andre end jer selv :)

*lol* Det her er sgu sjovt

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 28-09-04 17:25

Lene Toft wrote:
> [...]
>
> Synes at i burde tænke jer lidt mere om en anden gang. Ellers kunen det jo
> tænkes at der nok ikke er andre der laver nye sider.

Inden du sviner andre for deres manglende evner udi stavningens kunst,
så burde du nok starte med dig selv...

Og dette nye initiativ er da glimrende - især hvis det havde været
nyskabende. Det er det bare ikke - der er masser af sider med
mc-relaterede nyheder.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-09-04 20:09

"Freddy Lang" <zierra@[FJERNDETTE]mail.dk> writes:
[snip betalingssite]

> Det er da sagen fuldstændig ligegyldig. Som jeg ser det, tilbydes en eller
> flere services, som kan komme motorcyklister til gavn. At det skal koste
> penge, er der jo ikke så meget at sige til.

Nej, min min velvilje forsvinder i det øjeblik der sendes reklamer for
et kommercielt site rundt i nyhedsgrupperne. Ikke at jeg har noget
imod kommercielle sites, jeg bruger dem bare ikke selv meget.

> [...]
> sandhed i det. Vi vil alle gerne ha' ting gratis, men nogle ting koster jo.

Helt enig, men reklamer hører ikke til her i nyhedsgruppen.

> [...]
> jeg læste de første svar på dette indlæg. Det synes jeg ikke, vi kan være

I betragtning af de svinere reklamører for kommercielle sites ellers
får herinde, synes jeg ellers jeg var meget diplomatisk.

> Well, jeg kan ikke lige finde på mere lige nu, men føler jeg trang til det,
> skal jeg nok smide et par ord igen.

Ok, jeg har vist sagt hvad jeg har at sige.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-09-04 20:12

> Ikke for at træde dig over tæerne,

Der skal mere til

> men det er jo op til dig, om du vil være fast gædt på det
> pågældende site. Det er jo et frit land, vi lever i.

Den er jeg helt med på, men når nu reklamen er temmeligt fejlplaceret
herinde og i markedsgrupperne, så holder jeg ikke min mening for mig
selv.

> Og posteren har da ikke gjort noget forkert ved at annoncere sit nye
> site her i dette forum.

Joeh, det har han nu. Reklamer for kommercielle sites bliver nødt til
at blive holdt uden for DFM (også jf. fundatsen), ellers ville vi jo
drukne i reklamer.

Fra : Carsten Rasmussen

Dato : 28-09-04 21:45

Kan se at vores indlæg har skabt en hel del forvirring,derfor synes jeg, at
det mindste jeg kan gøre er at komme med en forklaring på alle jeres
spørgsmål.

Bikers-Choice.dk er et sted hvor alle motorcyklister kan oprette, og sælge
deres MC og stumper. Og jeg vil gerne understrege at alle funktioner på
hjemmesiden er GRATIS for alle. Det eneste på hjemmesiden som kommer til at
koste penge er hvis man som virksomhed vil have sit banner på siden. Da der
jo er nogle omkostninger ved drive et websted.

Hjemmesiden er lavet udelukkende i en god mening, vi er godt klar over at
der allerede findes lign. sider, men disse koster jo penge. Vil gerne igen
understrege at Bikers-choice er GRATIS og vil blive ved med at være GRATIS

Om os selv kan jeg side at vi er to mænd fra Aalborg som kører mc, og mente
selv at der var grundlag for at lave en sådan side.

Vi arbejder kraftigt på en version 2, så hvis i skulle være nogen med nye
ideer eller rettelser, både gode og dårlige hører vi meget gerne fra jer.

Vil gerne gøre opmærksom på at dette er det sidste indlæg vi laver i dette
forum, da vi nu har erfaret at det ikke var nogen god ide at skrive det, til
at begynde med.

Vi er kede af hvis vi har stødt nogen med vores indlæg.

Med venlig hilsen
Carsten Rasmussen Bikers-Choice.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-09-04 22:59

"Carsten Rasmussen" <info@bikers-choice.dk> writes:

> Kan se at vores indlæg har skabt en hel del forvirring,derfor synes
> jeg, at det mindste jeg kan gøre er at komme med en forklaring på
> alle jeres spørgsmål.

Rart, det ser man ikke tit.

> Bikers-Choice.dk er et sted hvor alle motorcyklister kan oprette, og
> sælge deres MC og stumper. Og jeg vil gerne understrege at alle
> funktioner på hjemmesiden er GRATIS for alle.

Ok, så skal du nok lige have rettet teksten under 'betingelser'
til. Som det er nu, kan det næsten kun læses som det modsatte.

> Hjemmesiden er lavet udelukkende i en god mening, vi er godt klar
> over at der allerede findes lign. sider, men disse koster jo penge.

Tilsyneladende ikke <http://www.mczonen.dk>, der endda er en af de
øverste på den der chart.dk i selv deltager i.

> Vil gerne igen understrege at Bikers-choice er GRATIS og vil blive
> ved med at være GRATIS

Fint nok

> Om os selv kan jeg side at vi er to mænd fra Aalborg som kører mc,
> og mente selv at der var grundlag for at lave en sådan side.

Ok.

> Vi arbejder kraftigt på en version 2, så hvis i skulle være nogen
> med nye ideer eller rettelser, både gode og dårlige hører vi meget
> gerne fra jer.

Jeg er stadig af den overbevisning at der er unødvendigt mange af de
der portal-agtige sider. Hvis jeg ville lave en community-side, ville
jeg få efter noget mere niche-agtigt. F.eks. et site dedikeret
udelukkende til tur-beretninger eller sådan noget. Derved undgår man
også problemet med at information indenfor et specifikt emne som
tur-beretninger spredes ud på mange alt for generelle sites, i så små
fragmenter, at det er umuligt at danne sig et overblik over dem.

> Vil gerne gøre opmærksom på at dette er det sidste indlæg vi laver i
> dette forum, da vi nu har erfaret at det ikke var nogen god ide at
> skrive det, til at begynde med.

Nej, reklamer for websider er ikke populære, hvis afsenderen ligner et
kommercielt foretagende.