tlf osv fra DBA.DK. har adgang den næste u~
Fra : Esben Bøll

Dato : 27-09-04 20:21

Hej alle.
Hvis i mangler tlf osv fra dba. besvar her eller skriv en mail
ebo@oncable.dk
så skal jeg nok skrive tilbage hurtigts muligt med oplysninger.....hurtigts
aften....!

Hilsen Esben
www.bikez.dk/kow

Fra : Anders Christensen

Dato : 27-09-04 20:35

Esben Bøll wrote:

> [...]
> ebo@oncable.dk
> så skal jeg nok skrive tilbage hurtigts muligt med oplysninger.....hurtigts

Lige en tanke: Hører sådanne ting ikke nærmere til i markedsgruppen,
hvis de da hører til nogen steder?
Synes efterhånden der kommer rigtigt mange af dem herinde..

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Peter Graff

Dato : 27-09-04 20:58

Nej

Fra : Anders Christensen

Dato : 27-09-04 23:19

Peter Graff wrote:

> Nej
Fugl?

Det vil være lidt lettere at regne ud hvad du mener hvis du i det
mindste citerer en smule af det indlæg du svarer på..

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Kim Persson

Dato : 28-09-04 00:01

> [...]
>
> Det vil være lidt lettere at regne ud hvad du mener hvis du i det mindste
> citerer en smule af det indlæg du svarer på..

Der sælges ingenting, det er venlig gratis service af Bøll, så emnet hører
hjemme her.

mvh Kim
-som egentlig er glad for servicen

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 28-09-04 09:17

Kim Persson wrote:

> Der sælges ingenting, det er venlig gratis service af Bøll, så emnet
> hører hjemme her.
>
> mvh Kim
> -som egentlig er glad for servicen

Jeps, right on. Det er heller ikke fordi dk.fritid.motorcykel er så pumpende
actionpacked m.h.t. indlæg per dag på denne årstid, så du klarer nok at læse
3 i stedet for 2 indlæg om dagen

Fra : Anders Christensen

Dato : 28-09-04 15:26

Mikkel Hansen wrote:

> Jeps, right on. Det er heller ikke fordi dk.fritid.motorcykel er så pumpende
> actionpacked m.h.t. indlæg per dag på denne årstid, så du klarer nok at læse
> 3 i stedet for 2 indlæg om dagen

Bemærk også at jeg skrev "lige en tanke"
Det var bare noget der lige slog mig, og altså ikke noget der skulle
tolkes som et surt opstød
Mit spørgsmål gik bare på om det mon var noget folk mente hørte til
herinde eller i markedsgruppen
Det kunne jo være jeg selv ville benytte mig af en andens gavmildhed engang.

--
Mvh Anders Christensen
Som fik et stort A på kørekortet i fredags og nu mangler en cykel

Fra : Richard

Dato : 28-09-04 20:20

Kim Persson wrote:

> Der sælges ingenting, det er venlig gratis service af Bøll, så emnet hører
> hjemme her.

Om Esben tager penge eller ej for sin service er da underordnet;
kontaktadressen skal vel bruges i købsøjemed, og dermed er det en
markedsgruppe-besked - om overhovedet...

> mvh Kim
> -som egentlig er glad for servicen

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
- som nu har svaret på endnu en for mange af disse

Fra : Esben Bøll

Dato : 28-09-04 21:20

Hej alle
Nu må sgu da styre jer..... Det er da en alt for stenere diskution...
Grunden til at jeg tilbudt dette er at jeg selv er skide irreret over at man
kun kan købe min. et døgn i stedet for en enkelt annonce. øv.
Så jeg tænkte at jeg lige så godt kunne tage nogle dage ekstra for kun et
par kroner mere. og så hjælpe nogen andre.
JEg fik mit klaret ve første opringning men det er jo ikke altid man er så
heldig.
Så er stadig velkomne til at skrive. har fåer 5 mail indtil videre og jeg
håber de fandt det de skulle bruge

MAnge hilsner esben

Fra : Nicolai Teglskov

Dato : 29-09-04 09:06

Hejsa!

Det ville da være lækkert med tlf. nr til denne artikel:

Suzuki gsxr, 250 ccm, '92, sort, m.afgift, går godt 22.000,- 20-09-2004
Skørping | Jylland - Nord

På forhånd tak!
Mvh. Nicolai Teglskov

Fra : esben bøll