Nogle der mangler en Honda CBR1000 med top~
Fra : Hans Joergensen

Dato : 24-09-04 09:58

Halløj,

Nu har den samme rød/hvide Honda CBR1000F med topboks holdt parkeret
lige ved tunnelen ved Hareskovvej i København i ca. en uge, er der mon
nogle her der kender en der har forlagt sådan en for nylig?

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Hans_Joergensen

Fra : Intet Navn

Dato : 24-09-04 19:25

> Nu har den samme rød/hvide Honda CBR1000F med topboks holdt parkeret
> lige ved tunnelen ved Hareskovvej i København i ca. en uge, er der mon
> nogle her der kender en der har forlagt sådan en for nylig?

Hvis det kan hjælpe med at få genkendt den, så har den nummer EH 15 971...

/Claus

Fra : Ronni Jensen

Dato : 24-09-04 21:55

> Hvis det kan hjælpe med at få genkendt den, så har den nummer EH 15
> 971...
>

> /Claus

Har godt nok også selv luret på den hele ugen - holder den der mandag,
bytter jeg sq GSX'en med den

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Ronni Jensen

Dato : 26-09-04 09:46

Nåmn ringede til polipanserne - den er ikke efterlyst, men de ringer lige
til ejeren og hører hvad der sker..

--
Med venlig hilsen,

Ronni Jensen
Suzuki GSX 600 F
http://www.dfmc.dk/?id=649

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 26-09-04 12:41

Ronni Jensen skrev i meddelelsen
> Nåmn ringede til polipanserne - den er ikke efterlyst, men de ringer
> lige til ejeren og hører hvad der sker..

Godt initiativ.

--
Kenn H. Jensen - SV650S ´00
http://www.dfmc.dk/?id=271 www.dmcn.dk #816

Fra : Kenneth S

Dato : 26-09-04 13:03

"Ronni Jensen" <jackass@fail_udendette.dk> skrev i en meddelelse
> Nåmn ringede til polipanserne - den er ikke efterlyst, men de ringer lige
> [...]

Ja, jeg var også lige henne og checke den i går aftes, den ser ikke stjålen
ud, dvs, den er intakt.

Men jeg sendte også en mail til kbh.politi, så efterhånden må de være
opmærksomme på den.

Kenneth S

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 27-09-04 08:45

> [...]
stjålen
> ud, dvs, den er intakt.
>
> Men jeg sendte også en mail til kbh.politi, så efterhånden må de være

respons:

"
Tak for din mail.
Jeg vil lige underrette ejeren. Han kommer nok og henter den.

Med venlig hilsen
XXX Hansen
Vicepolitikommissær
Københavns Politi