Jeg forstår dig sådan:
Du kan ALTID finde det du søger hos dig selv, du har aldrig været udsat for
at en ting du skulle bruge ikke lige var hvor du troede.
Kunne være du skulle åbne din egen MC biks, vi kunne godt bruge en der var
absolut fejlfri.
Men hvad vil du ansætte istedet for mennesker, du bliver jo nødt til at have
nogle som aldrig laver fejl.
Bettina zx9r
"Hans Georg Arndt" <hg-arndt@optometrist.dk> skrev i en meddelelse
news:41547353$0$284$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Det har da intet at gøre med service
> Det er vel kun rimeligt når du har aftalt tid og de ikke kan finde
> de dele der skal bruges til dit aftalte besøg, det tyder da mere
> på manglende orden
>
> "Peter Jakobsen" <pjakob--slet-dette--(snabela)teliamail punktum dk> skrev
> i
> en meddelelse news:4153dcf9$0$8696$d40e179e@nntp04.dk.telia.net...
>> Var ude for at få skiftet pakdåserne i forgaflen, da de havde lækket alt
>> olien i den ene side...
>> Havde ringet i forvejen og aftalt at der var tid på værkstedet, så alt
>> skulle være ok. Men Henrik havde fri (som han havde sagt), og hans kone
>> kunne ikke finde de pakdåser,der skulle bruges, på lageret...
>> Hmm, tænkte jeg, nu får jeg nok at vide at de vil blive bestilt hjem og
> jeg
>> jeg må komme igen en anden dag.
>> Men nej, Henriks kone blev sendt ud at hente dem hos Kawasaki
> (Aidt-Galten)
>> mens jeg ventede og fik kaffe... Det er sgu da stor service...
>>
>> --
>> M V H
>>
>> Peter Jakobsen
>> KAWASAKI ZX12R '01
>>
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
>>
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1152
>>
>>
>>
>
>
>