Oppolering af visir på styrthjelm
Fra : Ole Pagh

Dato : 31-10-04 17:59

Kan det lade sig gøre, uden maskinkraft (polermaskine), at polere mindre
ridser væk på styrthjelmens plexiglas visir ?.
Jeg tænker på de uundgåelige småridser der over tid kommer fra vejsnavs og
lign., selv om man vasker visiret forsigtigt med en blød svamp.

- Hvis ja, hvilke midler (pudsecreme etc) skal der så anvendes.

--
Hilsen
Ole

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 31-10-04 19:26

In article <418519d0$0$179$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Ole Pagh wrote:
> [...]
> lign., selv om man vasker visiret forsigtigt med en blød svamp.
>
> - Hvis ja, hvilke midler (pudsecreme etc) skal der så anvendes.

Tandpasta er godt til mange ting, men lige dette ved jeg ikke.

Fra : Ukendt

Dato : 31-10-04 20:12

"Ole Pagh" <olepagh[fjern_dette_og sæt_et .efter_ole]@mail.tele.dk> skrev i
en meddelelse news:418519d0$0$179$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> lign., selv om man vasker visiret forsigtigt med en blød svamp.
>
> - Hvis ja, hvilke midler (pudsecreme etc) skal der så anvendes.

Har selv forsøgt med mange ting men intet dur.
Ikke engang det der ridsefjerne som tudehansen sælger til mobiltelefoner

--
Tom

Fra : RpR

Dato : 01-11-04 00:19

> - Hvis ja, hvilke midler (pudsecreme etc) skal der så anvendes.

Har fjernet mange ridser med Slipol efterhånden, så det kan jeg varmt
anbefale

Det dur self' kun til de små overfladeridser, hvis ridsen er så dyb så den
kan mærkes med neglen er det ikke sikkert du kan fjerne den helt, men
sikkert nok til den ikke generer udsigten længere.

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine