IMPORT
Fra : Søren Larsen

Dato : 15-05-01 15:09

Er der nogle af jer der kender til en god importør.
Om de henter cykler fra England, Tyskland eller andre steder fra er lige
meget.
De få importører jeg har talt med skal have mellem 3500-4500dk kr. for at
hente en cykel, kan det være rigtigt??

Oras@email.dk

Fra : Michael K.S.

Dato : 15-05-01 16:06

On Tue, 15 May 2001 16:08:31 +0200, "Søren Larsen"
<Oras@vip.cybercity.dk> wrote:

>Er der nogle af jer der kender til en god importør.

Ja dig selv

>Om de henter cykler fra England, Tyskland eller andre steder fra er lige
>meget.

Tyskland er smartest,for der er de billigst

>De få importører jeg har talt med skal have mellem 3500-4500dk kr. for at
>hente en cykel, kan det være rigtigt??

Ja det kan det,det er omtrent prisniveauet.Hvis du selv kører kan det
faktisk gøres pænt billigt afhængig af hvor langt du vil køre,lej en
trailer og et Rent-a-wreck så kan det vel skønsmæssigt gøres for
500-2000,- afhængig af hvor langt ned i Tyskland du vil køre. )

-M

Fra : Steen Persson

Dato : 15-05-01 16:49

....ja og afhængig af hvor i landet du kommer fra. Hvis du kommer fra
Sjælland, så har du jo en bro eller en færge før du overhovedet kommer ud
fra øen - og så har du min. brugt de første ca. 500,-kr.

--
Steen Persson
BSA A10 Golden Flash '55

Fra : Armand

Dato : 15-05-01 23:11

Michael K.S. <MichaelKS@image.dk> skrev i en

> Tyskland er smartest,for der er de billigst

Og skal ikke have eftermonteret en højrevendt forlygte

--
Armand.

Fra : Brian Olesen

Dato : 15-05-01 19:00

Hej Søren
Hvis du er interesseret kører jeg jævnlig til Tyskland for at hente cykler
hjem.Du kan ringe til mig for mere info på TLF 20456343

Fra : Morten Christensen

Dato : 15-05-01 21:09

"Søren Larsen" <Oras@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> meget.
> De få importører jeg har talt med skal have mellem 3500-4500dk kr. for at

Harj Søren.

Spar dog de penge - tag toget derned for selv at se dyret an - hav pengene
med, og sørg for at det er i dagtimerne, så du kan få fat i et par tyske
prøveplader, hvis de "rigtige" tyske plader er skruet af. De koster ikke
særlig meget (mener det er en 50'er for at få lov at køre til grænsen). Når
du så kommer til den danske grænse, kan du der købe nye danske prøveplader
og komme helt hjem.

Regn med ca. 6-700 til togbillet og en helt sikkert dejlig tur hjem

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Armand

Dato : 17-05-01 15:51

Morten Christensen <mochr@worldonline.dk> skrev i en

> Når du så kommer til den danske grænse, kan du der købe nye danske
> prøveplader og komme helt hjem.

Ved hvilken grænse?

Mig bekendt er alle grænsstationerne lukket efter at Schengen-aftalen
gik i kraft !

Spiel auf's nummer-sicher: Tag afsted i en kassevogn eller med en
trailer efter en bil!

--
Armand. (der har været 600 km afsted til Osnabrück med på'ningsvugn
efter!)

Fra : Michael K.S.

Dato : 17-05-01 16:50

On Thu, 17 May 2001 16:51:10 +0200, "Armand"
<armand@mc-chaufforerne.dk> wrote:

>Spiel auf's nummer-sicher: Tag afsted i en kassevogn eller med en
>trailer efter en bil!

Jeps,det ville jeg nu også gøre,det kan tilføjes at her i Odense kan
man leje et Rent-a-wreck+trailer for 300,- pr. dag med fri km.,holder
man sig til Nordtyskland burde det således ikke være uoverkommeligt at
futte ned og se sig omkring efter en cykel,der er nok af dem )

-M