Dyser til Jikov/rival
Fra : KubikH

Dato : 28-10-04 15:28

Hejsa
Er der nogen der ved, hvilke dyser der kunne tænkes at passe i en Jikov
karbunade??
Den sidder på en Jawa motor.
Alternativt: hvor er der en der har en rival, og kan rive dysen 1 nr. op ??

Mvh
Niels

Fra : Kristian

Dato : 28-10-04 16:14

Hej !
"KubikH" <kallehauge@SLETemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> karbunade??
> Den sidder på en Jawa motor.
> Alternativt: hvor er der en der har en rival, og kan rive dysen 1 nr. op
??
Her Hvor befinder du dig i DK ??? ¨

Mvh
Kristian,

Fra : KubikH

Dato : 28-10-04 17:30

" Kristian" <Who Knows@nowhere.invalid> skrev i en meddelelse
> Her Hvor befinder du dig i DK ??? ¨
>
> Mvh
> Kristian,

Huha den var dum!
Hader selv, når andre glemmer geografien
Jeg sidder på 2200 Nørrebro Kbh.
Mvh
Niels

Fra : Kristian

Dato : 28-10-04 18:56

Hej !

> " Kristian" <Who Knows@nowhere.invalid> skrev i en meddelelse

> Huha den var dum!
> Hader selv, når andre glemmer geografien
> Jeg sidder på 2200 Nørrebro Kbh.
Det var langt væk
Jeg er i 9490 Pandrup
(Nordjylland )
Og så langt vil du nok ikke køre, for en enkel dyse.
Men er der ikke et værksted i nærheden, der har et sæt rivaler ?

Mvh
Kristian,

Fra : KubikH

Dato : 28-10-04 19:19

> [...]
> Og så langt vil du nok ikke køre, for en enkel dyse.
> Men er der ikke et værksted i nærheden, der har et sæt rivaler ?

Hvor har du købt dine rivaler henne?
Roder efterhånden en del med sådan noget, og så dyre er de vel heller ikke ?
Mvh
Niels

Fra : Kristian

Dato : 28-10-04 20:39

> Hvor har du købt dine rivaler henne?
> Roder efterhånden en del med sådan noget, og så dyre er de vel heller ikke
> [...]

De er købt ved:
P.H VÆRKTØJ
Terndrupvej 91
9460 Brovst
Tlf: 98231100

Jeg ved ikke om Per vil sælge pr postordre, men ring og
spørg. Det er rigtig flinke mennesker, og er du go´ til at
snakke så er en rabat på 25-30% ikke helt umuligt
jeg mener jeg gav noget med 360 kr for et sæt rivaler-
der går fra 0.3 -> 2.65mm
Det er dog 3-4 år siden, så de er måske steget lidt.

Mvh
Kristian,

Fra : KubikH

Dato : 29-10-04 13:38

> [...]
> jeg mener jeg gav noget med 360 kr for et sæt rivaler-
> der går fra 0.3 -> 2.65mm
> Det er dog 3-4 år siden, så de er måske steget lidt.

Tak for hjælpen.
Så pas på nu Jikov ... jeg skal komme efter dig skal jeg

Mvh
Niels