Lille reservedunk
Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 26-10-04 07:36

Er der gode råd til hva dman kan bruge som en lille reservedunk ?
Da jeg var i afrika var det normalt med 0.5l colaflaske. Jeg går
ud fra den holder. Andre råd der evt er lidt større ?

Fra : GOnZo

Dato : 26-10-04 08:44

Du kan evt. bruge en af de grønne ( ikke Tuborg) flasker fra Borup kemi som
der har været rensebenzin i.
--
Slet alt mellem " og " i email adr.
Hilsen GonZO

meddelelse news:slrncnrs35.1b5.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local...

Fra : Corty

Dato : 26-10-04 17:14

"GOnZo" <ernbro"slet_remove"@bigfoot.com> wrote in

> Du kan evt. bruge en af de grønne ( ikke Tuborg) flasker fra Borup
> kemi som der har været rensebenzin i.

Jeg bruger en 1 liters flaske jeg købte Karburatorsprit i en gang.
Den holder fint på 4 år nu, og den er 110% tæt.
/Corty

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 26-10-04 17:20

In article <Xns958EB971244C1corty@212.242.40.196>, Corty wrote:
> "GOnZo" <ernbro"slet_remove"@bigfoot.com> wrote in

> Jeg bruger en 1 liters flaske jeg købte Karburatorsprit i en gang.
> Den holder fint på 4 år nu, og den er 110% tæt.

Kan man hælde Karburatorsprit i en 2-takter ?
Der er noget der indikerer man kan bruge næste hvadsomhelst
as plastic som der har været kemikalier er (inkl den fosforsyre
holdige cola)

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 26-10-04 18:54

meddelelse news:slrncnsu8h.1dg.povlhp@povl-h-pedersens-computer.local...
> Kan man hælde Karburatorsprit i en 2-takter ?

Ja

> Der er noget der indikerer man kan bruge næste hvadsomhelst
> as plastic som der har været kemikalier er (inkl den fosforsyre
> holdige cola)

Jeg forstår ikke hvad du mener her...

Fra : Corty

Dato : 26-10-04 20:16

"Povl H. Pedersen" <povlhp@povl-h-pedersens-computer.local> wrote in

> Kan man hælde Karburatorsprit i en 2-takter ?
> Der er noget der indikerer man kan bruge næste hvadsomhelst
> as plastic som der har været kemikalier er (inkl den fosforsyre
> holdige cola)

Ja om vinteren er det da en god ide at køre med karburatorsprit i Benz'en.
Ellers har du mange problemer med starter om morgenen.

Samtidigt forhindrer det også kondens, både i karburator og i benzintanken.

5 Liter benzin -> ca 2 dl. karburatorsprit.

Det har jeg kørtmed på alle mine scootere og knallerter.

/Corty

Fra : Ulf

Dato : 26-10-04 20:58

"GOnZo" <ernbro"slet_remove"@bigfoot.com> wrote in message news:<jfnfd.1067$c_2.942@news.get2net.dk>...
> Du kan evt. bruge en af de grønne ( ikke Tuborg) flasker fra Borup kemi som
> [...]

Tja alle de flasker fra borup kemi kan sådan set bruges..

Fra : Anders r.e.m.o.v.e c~

Dato : 26-10-04 18:28

Du kunne også tage i en friluftsbutik og købe en SIG- Flaske. Lavet i
aluminium og med tætsluttende låg. fås som , 0.5 , 1.0 ,1.5 liter.

MVH Anders