Aprilia SR 40 for kold?
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 25-10-04 21:20

Hej, jeg har lige købt en Aprilia SR 50
http://images.google.dk/images?hl=da&lr=&q=aprilia+sr+50

Men det undrer mig at den kun kommer op i det først gule temperatur feldt,
med
andre ord bliver den kun 1/8 del var hvor den vel egentligt burde ligge i
midten?

Hvordan finder jeg ud af (uden at bruge penge på det) om det er temperatur
måleren
der er defekt eller om den bare køler for meget??

Sider der evt en mekanisk termostat der evt kunne være defekt?

Er det normalt for en Aprilia SR 50?

Mvh Henrik Silkeborg

Fra : Anders r.e.m.o.v.e c~

Dato : 26-10-04 18:20

Den SR 50 LC jeg havde for år tilbage havde samme problem.
Luftgennemstrømningen til køleren foran var simpelthen for stor. Den er
trods alt bygget til lidt varmere himmelstrøg. Min løsning var
simpel,effektiv og billig. Skær en vaskepulverpakke midt over og placer der
foran køleren. Vupti, så kommer der ikke så meget luft 'forbi'
Vær dog lige obs. på at du ikke dækker for meget.

MVH Anders

Fra : Ulf

Dato : 26-10-04 20:59

"Henrik \(Silkeborg\)" <dk8008@hotmail.com> wrote in message news:<417d6006$0$18207$14726298@news.sunsite.dk>...
> [...]
> der er defekt eller om den bare køler for meget??
>
> Sider der evt en mekanisk termostat der evt kunne være defekt?

Ved ikke om det er normalt, men at køle for meget er da bare godt..