Tank på speedfight
Fra : Karina[6600]

Dato : 25-10-04 21:11

Hej
Hvor stor er tanken på en speedfight 1 ? kan se at 2'erens er 7,1 liter,...

mvh
Karina

Fra : Hekto

Dato : 26-10-04 06:22

In article <417d5dc5$0$192$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
kwh@FJERNfoxylady.dk says...
> Hej
> Hvor stor er tanken på en speedfight 1 ? kan se at 2'erens er 7,1 liter,...
>
> mvh
> Karina

Ikke overraskende ... samme størrelse.
Forskellen på 1 og 2 er stort set ingen, på nær lidt småændringer i
plastikken, og en simplere oliepumpe, der kun er omdrejningsafhængig.
Løbende er der også sket lidt ændringer på det elektriske, specielt
CDI'en
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Karina[6600]

Dato : 26-10-04 10:24

> [...]
> plastikken, og en simplere oliepumpe, der kun er omdrejningsafhængig.
> Løbende er der også sket lidt ændringer på det elektriske, specielt

Hvordan kan det så være at sidst jeg tankede (var en streg fra at nålen var
i bund), kun kunne tanke 4,27 liter?

Mvh

Karina

Fra : Hekto

Dato : 26-10-04 11:15

In article <417e1796$0$193$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
kwh@FJERNfoxylady.dk says...
> Hvordan kan det så være at sidst jeg tankede (var en streg fra at nålen var
> i bund), kun kunne tanke 4,27 liter?

Fordi du kan glemme alt om at viseren er nøjagtig.
Man kan dog selv justere den ind, ved at løfte den ud af tanken og
justere endestoppene, og evt. også bøje svømmerarmen, indtil den passer
nogenlunde. (hvis altså man har lidt tålmodighed).

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-10-04 14:07

Karina[6600] skrev:

> Hvordan kan det så være at sidst jeg tankede (var en streg fra at nålen
> var i bund), kun kunne tanke 4,27 liter?

Sidst jeg tankede var det 6.7 liter... ugh det var tæt på at køre tør

Normalt tanker jeg mellem 4.5 - 5.5 afhængig af hvor modig jeg er når
nålen først er i bund.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"