Tecnigas, Basic begrænsning
Fra : Finn Poulsen

Dato : 25-10-04 13:25

Hej
jeg skal have en ny Tecnigas, Basic udstødning til min suzuki AP 50. Jeg
bor ikke langt fra et Thansen center. Spørgsmålet er om jeg skal købe
den i deres tyske Protuna afdeling eller i Danmark. Jeg prøvede at ringe
til thansen for at høre om de to udstødninger var identiske, det kunne
han ikke rigtig kunne svare på???..Er der nogen der ved om de er
identiske, eller om der er begrænsning i Thansen's?

vh
Finn

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 25-10-04 18:53

"Finn Poulsen" <finnpoulsen@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> han ikke rigtig kunne svare på???..Er der nogen der ved om de er
> identiske, eller om der er begrænsning i Thansen's?

De er identiske på nær en plumb i forrøret på Thansens. den sidder fast med
2 svejseklatter i forrøret og er formet som en tragt. Ud med den og så er de
identiske :)