Ngk kontra Bosch tændrør
Fra : Chipmand

Dato : 22-10-04 23:31

Findes der et sted på nettet hvor man kan se en liste over hvilket
type man f.eks skal vælge i Bosch når man har et NGK tændrør. ??

mvh
Chipmand

Fra : Chipmand

Dato : 27-10-04 00:33

On Sat, 23 Oct 2004 00:31:22 +0200, Chipmand <krl65dk@yahoo.com>
wrote:

>Findes der et sted på nettet hvor man kan se en liste over hvilket
>type man f.eks skal vælge i Bosch når man har et NGK tændrør. ??
>
>mvh
>Chipmand

Nå ikke....

Jeg bruger et NGK C7HSA tændrør i min scooter. Jeg har hørt at der er
lavet platinium tøndrør af NGK også. Er der nogle der ved hvad den
hedder der skal afløse det tændrør jeg bruger idag. Og evt hvor kan
jeg købe det,
Takker for hjælpen.

Mvh
Chipmand

Fra : Ulf

Dato : 27-10-04 12:08

Chipmand <krl65dk@yahoo.com> wrote in message news:<chntn05bv5qiqcrds5m0hmbsnmlj1oegcq@4ax.com>...

> [...]
> lavet platinium tøndrør af NGK også. Er der nogle der ved hvad den
> hedder der skal afløse det tændrør jeg bruger idag. Og evt hvor kan

Hej Chipmand

Du er godt nok utolmodig, med at få svar..

Ring evt, til en knallert, maskin forhandler..

Måske kan de hjælpe dig videre..!

Har selv fået hjælp fra dem her.. http://www.lytek.dk/shop/default.asp

Hilsen Ulf

Fra : Chipmand

Dato : 27-10-04 15:18

On 27 Oct 2004 04:08:05 -0700, atagu@gmx.net (Ulf) wrote:
>Hej Chipmand
>
>Du er godt nok utolmodig, med at få svar..
>
>Ring evt, til en knallert, maskin forhandler..

> [...]

He HE Ulf.

Jeg kan til tidere være lidt utålmodig. Men dagen er gået med at jeg
har haft fat i NGK i JApan for at få det rigtige navn på det tændrør.
Det hedder NGK C7HVX.

Mvh
Chipmand

Fra : Ulf

Dato : 29-10-04 18:42

Chipmand <krl65dk@yahoo.com> wrote in message news:<idbvn0dps19h3i3bldilp0m631m1j0rr29@4ax.com>...

> [...]
>
> Jeg kan til tidere være lidt utålmodig. Men dagen er gået med at jeg
> har haft fat i NGK i JApan for at få det rigtige navn på det tændrør.

Ok, japan..

Ved ikke om jeg var kommer på den ide, at snakke med japan..

Fra : Ulf

Dato : 29-10-04 18:42

Fra : Chipmand

Dato : 08-11-04 19:39

wrote:

>Findes der et sted på nettet hvor man kan se en liste over hvilket
>type man f.eks skal vælge i Bosch når man har et NGK tændrør. ??
>
>mvh
>Chipmand

Lukker lige denne tråd af med at sige at valget faldt på et tænrør jeg
ikke havde tænkt på nemlig denso. prisen på det er godt nok en flad
tier mere end ngk, men den flade tier kommer ind på en bedre
ydelse/forbrændning.

mvh
Chipmand