Mini Harley - ikke tilladt på off. vej
Fra : Søren Jakobsen

Dato : 21-10-04 14:07

Hej

hvad sker der hvis man kører på en Mini Harley og bliver stoppet af
politiet ?

mvh
Søren

Fra : Elbarto

Dato : 21-10-04 15:02

"Søren Jakobsen" <soren51@removethishotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> hvad sker der hvis man kører på en Mini Harley og bliver stoppet af
> politiet ?
>
> mvh
> Søren

Hvis det er et køretøj der kan indregges m,en ikke har plade på snakker vi
1500kr i bøde
Hvis køretøjet ikke kan regges(få plade på) muhaha så kan de i værstefald
konfikskere den for evigt mener bøden er den samme

Elbarto

Fra : Hans Joergensen

Dato : 22-10-04 15:13

Elbarto wrote:
> Hvis køretøjet ikke kan regges(få plade på) muhaha så kan de i værstefald
> konfikskere den for evigt mener bøden er den samme

Svjv kan de ikke registreres..

// Hans
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 23-10-04 19:33

Søren Jakobsen wrote:

> Hej
>
> hvad sker der hvis man kører på en Mini Harley og bliver stoppet af
> politiet ?
>
> mvh
> Søren
Jeg har en kammerat som er MC-betjent og han talte netop om sådan et
tilfælde en dag vi talte sammen....

Problemet er at det ikke er en knallert (e.l.) fordi den kan køre over
30/km og dermed starter problemerne.. for så betragter politiet den som
en MC... dvs.

Man har ikke nogen forsikring .. bøde
Den er ikke typegodkendelse.. bøde
bremserne er utilstrækkelige.. bøde
lyset er ikke godtnok ... bøde..
o.s.v.
o.s.v..
og har man heller ikke noget MC-kort = stor bøde!! !

Thore

Fra : Elbarto

Dato : 24-10-04 00:47

"SmaRTrxxv" <thoreentotre@firefemseksget2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> o.s.v.
> o.s.v..
> og har man heller ikke noget MC-kort = stor bøde!! !

Er helt over bevidst om at det er helt op til betjentens humør
Det sker jo oss når de tager scootere at det er 500 for cylle 500 for
potten osv.
Andre gange er det bare 500.- for konstruktive ændringer

Elbarto

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-10-04 01:45

Elbarto skrev:

> Er helt over bevidst om at det er helt op til betjentens humør Det sker
> jo oss når de tager scootere at det er 500 for cylle 500 for potten osv.
> Andre gange er det bare 500.- for konstruktive ændringer

Og de fleste gange får man bare at vide at man skal køre forsigtigt og
have en fortsat god aften.. (selvom man havde en pollebil i røven
henaf Vejlevej med over 75 det meste af stykket)

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 24-10-04 07:26

In article <pan.2004.10.24.00.45.22.974693@website.tuxx.dk>, Martin Johansen [6000] wrote:

> Og de fleste gange får man bare at vide at man skal køre forsigtigt og
> have en fortsat god aften.. (selvom man havde en pollebil i røven
> henaf Vejlevej med over 75 det meste af stykket)

75 km/t i speedometerhastighed eller rigtig hastighed ?
De fleste speedometere viser en del for meget.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-10-04 10:40

Povl H. Pedersen skrev:

> 75 km/t i speedometerhastighed eller rigtig hastighed ? De fleste
> speedometere viser en del for meget.

Rigtig hastighed. Speedo lå lidt over 80

Min viser også for meget - det er elementært for scootere og MC's. Biler
ligeså men knapt så meget.

Havde det så været 75 på speedo så var det måske 65 for real og det
er stadig for meget fra 45 km/t