Udstødning til Dr. Big
Fra : Nikolaj Lauritzen

Dato : 18-10-04 13:34

Hej igen

Hvis man nu har fået en 70 ccm Malossi cylinder på...er det så en god
idé at købe en anden udstødning? Giver det mere optræk/fart?
Hvilken én skal man købe (den skal jo passe til "dyret"), og det skal
ikke være en knæk, da de jo er politi-magneter

Mvh
Nik

Jeg så en her:
http://www.thansen.dk/product.asp?c=321495274&n=356874966&pn=356874967

Er det noget værd?

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 19-10-04 14:36

"Nikolaj Lauritzen" <nik@galestreger.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis man nu har fået en 70 ccm Malossi cylinder på...er det så en god
> idé at købe en anden udstødning? Giver det mere optræk/fart?

Hvad for et Malossi kit har du fået på? Der er lavet en del forskellige jo
;)
Det vil klart give mere fart/optræk men det afhænger af om du vælger en
ordentlig udstødning.

> Hvilken én skal man købe (den skal jo passe til "dyret"), og det skal
> ikke være en knæk, da de jo er politi-magneter

Så længe du ikke har mere på end dit kit vil jeg heller ikke anbefale dig at
få et knækrør
Jeg er dog glad for mit (Doppler S3R) og hvis du vil have maximal ydelse ud
af dit kit er et knæk-rør det optimale.

> Jeg så en her:
> http://www.thansen.dk/product.asp?c=321495274&n=356874966&pn=356874967
> Er det noget værd?

Den er plumberet i hoved og r*v men skulle yde ok hvis de bliver fjernet.
Der findes dog bedre

Men kom med lidt mere info.
Også gerne om hvad mere du har på din maskine

Mvh.
Hans-Jacob