"Lir" til Dr. Big?
Fra : Nikolaj Lauritzen

Dato : 18-10-04 13:24

Hejsa

Når jeg skriver "lir", mener jeg ikke blå lamper og neonfarvede
sæbebobler ud af udstødningen

men jeg har set nogen køre med metal-beslag der hvor man sidder med
fødderne oppe på plastiken...sådan noget mønster-noget skridsikkert.
Det så ret cool ud...og mindsker vel også slitagen?!!
Men er det noget hjemmebrygget noget, eller kan man købe den slags
ekstra-udstyr nogen steder?

Mange Plisner
Nik

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 19-10-04 14:44

"Nikolaj Lauritzen" <nik@galestreger.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det så ret cool ud...og mindsker vel også slitagen?!!
> Men er det noget hjemmebrygget noget, eller kan man købe den slags

Det er dørkplade.
Du måler bare op og skærer ud efter dit trinbrædt.
Da pgo bruger gummimåtte at bruge den som skabelon og så tegne med
sprittusch omkring.
Der efter skal man bare bukke den til, bore huller til skruer og så ellers
på med svinet.
Det er rart at køre med men det går let i resonans hvis det ikke er afdæmpet
ordentligt. (skru det ordentligt fast 4 steder min. og smid nogle
gummilister under så det ikke kan vibrere...

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Elbarto

Dato : 20-10-04 10:09

> [...]
> Det så ret cool ud...og mindsker vel også slitagen?!!
> Men er det noget hjemmebrygget noget, eller kan man købe den slags

At style en PGO er som at sminke en gris.......

Fra : Jens Kristiansen

Dato : 29-10-04 14:24

At style en PGO er som at sminke en gris.......

Hva så, er du muslim eller...?

Fra : Elbarto

Dato : 01-11-04 21:47

Walla du ha problem ??? hva hva hva`???