Peugeot Elyseo vil ikke starte
Fra : 3140 Bagdad Bob

Dato : 17-10-04 21:47

Davs NG

Min Peugeot Elyseo 45 er død!

Pludeslig vil skidtet ikke starte. Startermotoren kører fint, men scooteren
starter ikke.

Der er strøm på batteriet (startermotoren kører) og der er benzin på.

Hvad kan jeg gøre for at fejlsøge skidtet?

Vh,
BB

Fra : Hekto

Dato : 17-10-04 22:24

In article <4172da1a$0$278$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
wholesome@ofir.dk says...
> Hvad kan jeg gøre for at fejlsøge skidtet?

Er der gnist?
Lugter tændrøret af benzin?
Har du drænet svømmerhuset for skidt og vand?
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : 3140 Bagdad Bob

Dato : 19-10-04 16:55

> Er der gnist?
Hvor henne?

> Lugter tændrøret af benzin?
Hvordan får man tændrøret ud - speciel tang?

> Har du drænet svømmerhuset for skidt og vand?
Svømmehuset? er det nede ved havet eller hur?

Sorry! jeg er teknikspasser, men ellers tak for input.

vh,
BB

Fra : Hekto

Dato : 19-10-04 18:20

In article <417538a4$0$206$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
wholesome@ofir.dk says...

> Sorry! jeg er teknikspasser, men ellers tak for input.

Ja, det lader sig ane!!! Hvorfor i himlens navn spørger du så ikke bare
om vejen til nærmeste værksted????