Suzuki katana lc eu 45
Fra : Henrik

Dato : 12-10-04 15:10

Nogen der har et link til en service manual og evt manualen der følger med
til sådan en. Er der evt andre mærker som har samme motor ?
Hvad skal der åbnes for at komme til elstarteren på sådan en ?

Mvh Henrik

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 12-10-04 15:46

"Henrik" <mennefjernes@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har et link til en service manual og evt manualen der følger med
> til sådan en. Er der evt andre mærker som har samme motor ?
> Hvad skal der åbnes for at komme til elstarteren på sådan en ?

Elstarteren sidder så den er tilgængelig ude fra. Kig nedenunder skidtet,
der sidder den sikkert smurt ind i alt godt fra vejen :)

Fra : Henrik

Dato : 13-10-04 00:04

Tak der sider den jo Når man tager den af åbner man så ind til
motorolien eller er det bare at fjerne den ?

Mvh Henrik

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 13-10-04 12:00

"Henrik" <mennefjernes@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Tak der sider den jo Når man tager den af åbner man så ind til
> motorolien eller er det bare at fjerne den ?

Akslen går ind bag variskjoldet, motorskjoldet på venstre side af scooteren.
Der er intet olie der :)

Fra : Henrik

Dato : 13-10-04 12:49

Tak for svaret så er det bare at få købt en ny starter :)

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 13-10-04 15:34

"Henrik" <mennefjernes@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for svaret så er det bare at få købt en ny starter :)

Er starteren helt død? Har du tjekket ledningerne?

Fra : Henrik

Dato : 13-10-04 17:56

Jeg tager den af og lader en elektromekaniker vi har i familien checke den