antifrost væske i kølervæsken?
Fra : Tom

Dato : 11-10-04 19:33

Hej.

Er der nogen der ved om Yamaha Aerox har antifrost væske i kølervæsken når
de sælges som ny?

Tom Johansen.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-10-04 20:00

Tom skrev:

> Er der nogen der ved om Yamaha Aerox har antifrost væske i kølervæsken
> når de sælges som ny?

Øhm... kølervædske er normalt frostvædske.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Anders r.e.m.o.v.e c~

Dato : 11-10-04 19:57

Står det ikke i instruktionsbogen.?

Iøvrigt burde den være med antifrost når den sælges her i DK. Og al
kølervæske er frostsikkert ( så vidt jeg ved ) indtil ihvertilfald - 10/15
grader.

MVH Anders

PS: I prof racermaskiner bruges demineraliseret vand som kølervæske. En
køler der lækker væske ud er ikke velset på racerbaner da det gør banen
glat.

Fra : Tom

Dato : 11-10-04 20:09

Hej.
Jeg kunne ikke finde noget i instruktionsbogen.

Jeg siger tak for de hurtige svar

Tom Johansen.

Fra : Corty

Dato : 12-10-04 15:39

"Tom" <last2cu@pc.dk> wrote in news:416ada32$0$215
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Hej.
> Jeg kunne ikke finde noget i instruktionsbogen.
>
> Jeg siger tak for de hurtige svar

Jeg kører på en Katana LC, og har købt alm kølersjask i BilTema
Min scootermekanikker oplyser, ganske som der står på flasken
at der anbefales en 50/50 blanding - ½ alm hane-vand og ½ kølersjask.

Det virker i hvert fald som det skal på min.

/Corty