Thansens fælge til 4 gears?
Fra : Ulf

Dato : 08-10-04 20:30

Hvad ville i sige tl thansens fælge til 4 gears?
Har tænkt på at købe to..

Men der er mange der siger at de hurtigt bliver skæve.. Passer det?

Hilsen Ulf

Ps.

Der er ikke en som har et par monza eller kreidler stjerne fælge?

Hilsen Ulf

Fra : Tobias

Dato : 08-10-04 21:17

Hey Ulf

http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10280
Min knallert bruger Thansen fælge, jeg har ikke oplevet nogen problemer
endnu, og de har snart været på i 1 år

Fra : KubikH

Dato : 08-10-04 21:23

"Tobias" <tkallenothauge@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hey Ulf
>
> http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10280
> Min knallert bruger Thansen fælge, jeg har ikke oplevet nogen problemer
> endnu, og de har snart været på i 1 år

Fælgene bliver skæve, fordi folk ikke efterspænder deres egre.
De fleste (som jeg) er amatøthjulbyggere.
Checker man sine egre og justerer spændingen på dem en gang efter en måneds
tid. har man som regel løst problemet.
Skulle hjulet slå lidt, retter men det bare ved samme lejlighed.
Så er den potte ude
Mvh
Niels

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 09-10-04 07:53

"Ulf" <atagu@gmx.net> skrev i en meddelelse
> Der er ikke en som har et par monza eller kreidler stjerne fælge?

Skal det være med skive eller tromlebremse foran ?
og hvor i landet bor du ?
mvh Tonny

Fra : Ulf

Dato : 09-10-04 10:34

"Tonny Poulsen" <topo@adslhome.dk> wrote in message news:<41678acd$0$229$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> "Ulf" <atagu@gmx.net> skrev i en meddelelse
>
> Skal det være med skive eller tromlebremse foran ?
> og hvor i landet bor du ?
> mvh Tonny

Hej Tonny

Jeg bor i Ballerup, ( Toms chokolade fabrik ), om det er med skive,
tja hvis du har et komplet skive-bremsesystem du vil af med, så da
gerne med skive..

Ellers bare til tromlen...

Hilsen Ulf

Fra : Tonny Poulsen

Dato : 09-10-04 11:04

> tja hvis du har et komplet skive-bremsesystem du vil af med, så da
> gerne med skive..

Jeg har et sæt Kreidler fælge med tromlebremser, bor i sorø, = besværligt,
men ikke umuligt

men check lige ud hvad det er postal sælger, han har vist et sæt med skive
til salg.

hvis du vil vide mere om mine fælge, så drop en mail direkte til
topo@adslhome.dk.

mvh tp

Fra : Postal

Dato : 09-10-04 09:51

Jeg har et sæt stjernefælge med skivebremse samt en fuld kåbe.

Fra : Ulf

Dato : 09-10-04 17:08

"Postal" <postal@escort-cosworth.dk> wrote in message news:<KCN9d.47$q91.0@news.get2net.dk>...
> Jeg har et sæt stjernefælge med skivebremse samt en fuld kåbe.
>

> "Ulf" <atagu@gmx.net> skrev i en meddelelse

Hej Postal

Det lyder da rigtig godt!
Har du evt. et par billeder af fælgene og af kåben?
Hvad stand er de i?

Og hvor i dk er du så fra?

Hilsen Ulf