stc-Nakskov
Fra : Henning Sørensen

Dato : 08-10-04 09:10

Hej,
nogen der kender forretningen Scootercenteret i Nakskov?

Jeg har haft en livlig mailen med stc om de dele jeg skulle købe til min
Scooter, men efter jeg har bestilt og betalt (kontooverførsel) har jeg ingen
varer modtaget, ej heller fået svar på adskillige mails. De tager heller
ikke tlf. når jeg ringer.
Mvh
Henning S

Fra : \(2791\) Peder

Dato : 08-10-04 10:03

Kig her - det siger vidst sig selv!! Drop at handle med dem!!!
http://81.7.135.211/moped1/phpbb2/viewtopic.php?t=88169

Fra : Henning Sørensen

Dato : 08-10-04 10:56

Ja, det ser jo ikke godt ud for den bix! En skam jeg ikke vidste det, så
havde jeg ikke handlet der!
Hvor lang tid mon der skal gå, før det er ok at anmelde til politiet?