spruttende 4gears?? Hjælp
Fra : Superdrive

Dato : 07-10-04 23:41

Hejsa NG

Jeg har en 4 gears, den kørte sq fint indtil for en 14 dage siden pludselig
var topstykket løst, så jeg troede det skyldtes det, men nu er alt samlet og
er normalt... den sprutter og vil stadig ikk komme i omdrejninger, og når
jeg tjekker tændrøret er det knastørt..!! Hva pokker kan der være sket

Har ikk indstillet ved noget udover tomgang siden topstykket sad løs

og der kunne den sagtens kører 65, nu kører den 45 og lyder som en gammel
sur kone

Fra : Ulf

Dato : 08-10-04 19:44

"Superdrive" <Nielsen_daniel@hotmail.com> wrote in message news:<4165c60d$0$212$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Har ikk indstillet ved noget udover tomgang siden topstykket sad løs
>
> og der kunne den sagtens kører 65, nu kører den 45 og lyder som en gammel

Hej..

Du har husket olie i benzen.. ikk?
Kunne det ikke også lyde som ud dit tændrør har en forkert varme hverdi..?

Hilsen Ulf