Køler væske
Fra : Espersen

Dato : 03-10-04 21:45

Hvilken kølervæske skal jeg bruge til min Peugoet LC.
MVH Ole

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-10-04 22:21

Espersen skrev:

> Hvilken kølervæske skal jeg bruge til min Peugoet LC. MVH Ole

Hvad med kølervædske?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Hekto

Dato : 04-10-04 09:43

In article <pan.2004.10.03.21.21.17.702931@website.tuxx.dk>,
visit_my@website.tuxx.dk says...
> Hvad med kølervædske?

..... jamen, er det beregnet til at hælde på køleren??? ;oP
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-10-04 09:48

Hekto skrev:

> .... jamen, er det beregnet til at hælde på køleren??? ;oP

Jeg er ikke sikker..

Fra : RpR

Dato : 04-10-04 12:08

> Hvilken kølervæske skal jeg bruge til min Peugoet LC.

Det fra en bil. Hedder iøvrigt frostvæske, ikke kølervæske. Bland det op med
vand som det står på dunken og fylde det på. Der går typisk 1 - 2L i.

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine