Stjålet PGO
Fra : Weasel

Dato : 03-10-04 15:35

I morges da jeg skulle på arbejde var min PGO væk. Tilbage var kædelåsen som stadig hang på den lysmast jeg havde lænket den til,
samt overklippet hængelås. Jeg nåede at være glad ejer i 1½ måned. Hold da op hvor jeg glæder mig til at flytte fra Kbh.næste måned.
Må tyvene næste gang få fingrene i klemme i boltsaksen!!

Weasel

Fra : Ulf

Dato : 03-10-04 19:01

"Weasel" <bob-er-din-onkel@tdcadsl.dk> wrote in message news:<41600e04$0$206$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> Må tyvene næste gang få fingrene i klemme i boltsaksen!!

Hvad model er det, og hvilken farve?
Har du evt. billeder af den?

Syntes sku at det er syndt, hvis min 4 gears blev stjålet, ville en
verden gå under... Elsker sku mit maskinel

Fra : Weasel

Dato : 04-10-04 07:03

"Ulf" <atagu@gmx.net> skrev i en meddelelse news:553e41bd.0410031001.2a0be229@posting.google.com...
> Hvad model er det, og hvilken farve?
> Har du evt. billeder af den?
>
> Syntes sku at det er syndt, hvis min 4 gears blev stjålet, ville en
> verden gå under... Elsker sku mit maskinel

Det er en Hot50, rød med en sort topbox. Stjålet på Nørrebro. Er sandsynligvis hakket i 1000 stumper nu.

Weasel

Fra : Ulf

Dato : 04-10-04 15:33

"Weasel" <bob-er-din-onkel@tdcadsl.dk> wrote in message news:<4160e799$0$223$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

> Det er en Hot50, rød med en sort topbox. Stjålet på Nørrebro. Er sandsynligvis hakket i 1000 stumper nu.
>
> Weasel

Ja det bliver de jo..
Min vens blev også " nakket " for ca. ½år siden.
Dog fandt de den i en mose!

Hvor der desværre kun var stellet og fælgene tilbage!

Fra : Weasel

Dato : 05-10-04 11:03

"Ulf" <atagu@gmx.net> skrev i en meddelelse news:553e41bd.0410040632.457225f2@posting.google.com...
> Ja det bliver de jo..
> Min vens blev også " nakket " for ca. ½år siden.
> Dog fandt de den i en mose!
>
> Hvor der desværre kun var stellet og fælgene tilbage!

Har prøvet det samme tildligere. Kun stel og motornr. Ville være rart hvis alle kunne ernære sig på nogenlunde lovlig vis.

Weasel

Fra : Salling

Dato : 05-10-04 21:11

"Weasel" <bob-er-din-onkel@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> I morges da jeg skulle på arbejde var min PGO væk. Tilbage var kædelåsen
som stadig hang på den lysmast jeg havde lænket den til,
> samt overklippet hængelås.

Øv hvor surt - har prøvet det samme - der var et stel tilbage da jeg fandt
"den" nogle kilometer væk et par uger efter.

Af ren nysgerrighed og sikkerhedsoptimering vil jeg gerne vide om det var en
speciel hængleås du benyttede, eller om det bare var en almindelig
"redskabsskur" hængelås.

Mvh

Salling

Fra : Weasel

Dato : 06-10-04 07:07

"Salling" <scooteristenNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:41630011$0$269$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Af ren nysgerrighed og sikkerhedsoptimering vil jeg gerne vide om det var en
> speciel hængleås du benyttede, eller om det bare var en almindelig
> "redskabsskur" hængelås.

Det var den lås der fulgte med kæden. En ABUS. Jeg kender en låsesmed, og jeg vil spørge ham til råds inden jeg køber en ny
knallert.

Weasel