Tja, endnu en TUMPE der ødelægger det for ~
Fra : Myt

Dato : 03-10-04 00:19

Hej

Det her er klippet fra DR Bornholms hjemmeside.

Det kan være dyrt at være en gentleman.
En 17-åring ung mand fra Østbornholm har inden for det seneste døgn fået
bøder for hele 3000 kroner for at agere chauffør for to jævnaldrende piger.

Den unge mand blev ved to-tiden i nat stoppet af politiet på Store Torv i
Rønne. Bag på knallerten havde han to piger. Derudover kørte han uden
styrthjelm og havde heller ingen forsikring på knallerten. De tre forseelser
blev takseret til 3 gange 500 kroner.

Men at man ikke må køre uden styrthjelm, uden forsikring og med piger bag
på, havde han tilsyneladende glemt igen tre en halv time senere. Klokken
halv seks blev han nemlig stoppet - igen ved Store Torv med de samme to
piger bag på og stadig uden hjelm eller forsikring. Han fik derfor igen tre
bøder af 500 kroner stykket.

Kim Larsen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-10-04 09:35

Myt skrev:

> [...]
> samme to piger bag på og stadig uden hjelm eller forsikring. Han fik
> derfor igen tre bøder af 500 kroner stykket.

Hold op en spasser.. han har da godt nok fortjent det så.

Nej nej nej et kålhoved mand.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Hekto

Dato : 03-10-04 09:48

In article <pan.2004.10.03.08.34.39.497791@website.tuxx.dk>,
visit_my@website.tuxx.dk says...
> Nej nej nej et kålhoved mand.

Med de milliarder af muligheder der er med menneskeligt DNA, må der jo
af og til forekomme den slags mutationer.
Oftest overlever de kun kort tid, selv i beskyttede miljøer!
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-10-04 10:09

Hekto skrev:

> Med de milliarder af muligheder der er med menneskeligt DNA, må der jo af
> og til forekomme den slags mutationer. Oftest overlever de kun kort tid,
> selv i beskyttede miljøer!

Yet again... Darwin rules!

Fra : Ulf

Dato : 03-10-04 12:30

"Myt" <mythoss_43@hotmail.com> wrote in message news:<415f373b$0$200$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> piger bag på og stadig uden hjelm eller forsikring. Han fik derfor igen tre

Enten har han igen hjerne, ellers har han godt nok drukket eller spist
noget som han ikke kunne tåle...

Fra : Highserver

Dato : 03-10-04 16:25

Man kan sige det var et par dyre "Sild"......
Hilsen Jakob

Fra : Myt

Dato : 03-10-04 17:21

"Highserver" <jakob.FJERN.stahl@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Man kan sige det var et par dyre "Sild"......
> Hilsen Jakob

Ja ja ja hæhæhæ Jeg forstod den godt, dohh

Kim Larsen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-10-04 17:33

Highserver skrev:

> Man kan sige det var et par dyre "Sild"...... Hilsen Jakob

Man må dælme håbe han har fået fisse den aften så.. ellers har det da
været ren nedtur for knægten.

Fra : Myt

Dato : 03-10-04 21:48

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> Man må dælme håbe han har fået fisse den aften så.. ellers har det da
> [...]

ROFL, Han har nok blevet så rad og skuffet over det hele at han ikke har
kunnet noget, andet end at dumme sig to gange.

Kim Larsen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-10-04 22:21

Myt skrev:

> ROFL, Han har nok blevet så rad og skuffet over det hele at han ikke har
> kunnet noget, andet end at dumme sig to gange.

LOL