Speedfight uden fremdrift???
Fra : Peter

Dato : 02-10-04 18:33

Hejsa.

Min Speedfight mister forbindelse mellem motor og hjul når det bliver vådt.

Lige så snart det regner godt, og man IKKE har lyst til at stoppe, så
begynder den at fedte og det virker som en bil der har fået tømt en
fedtpatron i koblingen

Når man skiller den ad ser alt fint ud, bortset fra at remmen ser lidt slidt
ud.

Hvad kan det skyldes?

Hvis det er remmen, hvor får man fat i sådan en til en fornuftig penge?

Peter!

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 02-10-04 20:03

Peter skrev:

> Hvis det er remmen, hvor får man fat i sådan en til en fornuftig penge?

thansen.dk eller hos den lokale Peugeot forhandler.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Ulf

Dato : 03-10-04 12:34

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> wrote in message news:<pan.2004.10.02.19.03.17.755264@website.tuxx.dk>...

> thansen.dk eller hos den lokale Peugeot forhandler.

Ja prøv thansen, dog ville jeg fortrække orginalt, hvis det ikke er
alt for dyrt, og evt. en fra HEBO, eller ATHENA, måske også POLINI..

Ulf

Fra : Peter

Dato : 03-10-04 13:01

"Ulf" <atagu@gmx.net> griflede...

> Ja prøv thansen, dog ville jeg fortrække orginalt, hvis det ikke er
> alt for dyrt, og evt. en fra HEBO, eller ATHENA, måske også POLINI..

Rolig nu, jeg skal ikke bruge mere end én enkelt

Peter!

Fra : C.C

Dato : 03-10-04 13:21

Hej Peter !

Dit problem er, at Dit variatorskjold ikke er helt tæt. Det resultere i at
når det regner så siver der lidt vand ned til remmen og den begynder og
miste forbindelsen den smutter rundt. Jeg har løst det på min speedfight 2
med at smøre lidt flydende pakning på skjoldet inden jeg montere det igen af
den slags der ikke rigtig limer.

MVH
C.C