Passer dette sammen ?
Fra : Jessen

Dato : 01-10-04 20:04

Hej Ng
er der nogen der kan svarer på om man kan bruge dele fra en Cpi model X? til
en kreidler Easy Rider, grunden til ?'et er jeg står og skal have en ny
variomatic skål. man man få bare selve skålen til cpi, men ikke til
easyrider'en, passer den fra cpi'en på easy'en, nogen der ved det ? er ikke
pt. interresseret i at skulle købe et helt sæt med alt inc. da det kun er
skålen der er vag og dårlig

Venligst

D.Jessen

Fra : C.C

Dato : 02-10-04 08:32

Så vidt jeg ved, er en CPI motor, en kopimotor af en minarelli motor (
Aprillia, Yamaha ) men korrekt mig hvis jeg ta´r fejl.

MVH
C.C

Fra : Ulf

Dato : 02-10-04 20:50

"C.C" <carsten.christoffersen@pc.dk> wrote in message news:<415e595c$0$250$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Så vidt jeg ved, er en CPI motor, en kopimotor af en minarelli motor (
> Aprillia, Yamaha ) men korrekt mig hvis jeg ta´r fejl.
>
> MVH
> C.C

Hmm, vario-skjoldet passer fra en sonic og over på en popcorn!
Så det er minarelli.

Hilsen Ulf

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 02-10-04 21:02

C.C skrev:

> Så vidt jeg ved, er en CPI motor, en kopimotor af en minarelli motor (
> Aprillia, Yamaha ) men korrekt mig hvis jeg ta´r fejl.

Det er korrekt.

Mange af delene går igen og at servicere og reppe på en CPI er som at
skrue i en Yamaha/Aprilia.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : GOnZo

Dato : 04-10-04 19:44

Easy Rider'en er også en kopi a Minarelli så det burde passe

Slet alt mellem " og " i email adr.
Hilsen GonZO

Fra : Jessen

Dato : 05-10-04 17:59

Hej Igen
Jeg troede faktisk at det var en minarelli motor der sidder på easy'en, ved
det ikke er ikke så meget "inde" i en easy (har dog en, tror nok den blev
købt lidt i panik, Ville hellere have haft en Peugeot) jeg har været ude for
at høre på en brugt vario, der var fra en menarelli-motor men størrelsen på
"hullet" i varioen var ikke det samme, den ham forhandleren havde var hullet
i midten større ! troede ellers kun at hullet i midten af vario'en havde en
str. men han sagde at de var lavet i flere størrelser. er der nogen der evt.
ved om selve vario'en fra T-hansen er ok, har nye ruller der ligger (da
t-hansen's har fået den helt del kretik, er selve vario skålen bedre ?) ved
godt det er mange ?

Venligst endnu engang

D.Jessen