Overdækket knallert 45
Fra : Henrik Thomsen

Dato : 30-09-04 21:15

Hej Gruppe

Jeg så en knallert 45 forleden med tag og 3 hjul (+ 2 støttehjul).
Er der nogen der ved hvad såden en hedder, hvad den koster og hvor den kan
købes?

Venlig hilsen
Henrik Thomsen
----
Fjern FJERNDETTE fra min emailadresse

Fra : KubikH

Dato : 30-09-04 21:17

"Henrik Thomsen" <Admin@touringcar.FJERNDETTE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg så en knallert 45 forleden med tag og 3 hjul (+ 2 støttehjul).
> Er der nogen der ved hvad såden en hedder, hvad den koster og hvor den kan

Er det sådan en : http://www.scootcar.dk/Secma.htm
Mvh
Niels

Fra : Henrik Thomsen

Dato : 30-09-04 21:58

"KubikH" <kallehauge@SLETemail.dk> skrev i en meddelelse
> Er det sådan en : http://www.scootcar.dk/Secma.htm

Lige nøjagtig - tak for hjælpen...
/Henrik

Fra : phk

Dato : 01-10-04 08:46

"Henrik Thomsen" <Admin@touringcar.FJERNDETTE.dk> skrev i en meddelelse

> "KubikH" <kallehauge@SLETemail.dk> skrev i en meddelelse

Jeg har hørt de kører ikke ret stærkt, at den er for tung, at den er bygget
for spinkel til den høje vægt og at den ikke går langt på literen.

--
Per, Esbjerg
som engang har haft en Ellert

Fra : Michael C. Andersen

Dato : 01-10-04 10:24

On Fri, 1 Oct 2004 09:46:24 +0200, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
wrote:

>"Henrik Thomsen" <Admin@touringcar.FJERNDETTE.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg har hørt de kører ikke ret stærkt, at den er for tung, at den er bygget
>for spinkel til den høje vægt og at den ikke går langt på literen.

Hej.

Jeg har prøvekørt sådan én...og det blev ved prøvekørslen !!
Med monteret tag & døre, er det som at sidde i ankerkassen på et skib,
mens ankeret bliver hevet ind!! når man kører 40-45km/t

Det hele larmer HELT VILDT, når dørene & taget er monteret!

Dog hjælper det noget når disse ikke er monteret, da larmen så kan
"slippe ud" ?...men hvor er så ideen ?

Jeg kørte vel kun en 2-3km i sådan en æske, og det var ca 2-3km for
meget!

Jeg ville ALDRIG smide så mange penge efter sådan en skrammelkasse

Med venlig hilsen
Michael Andersen
never.give.@way.your.email.address.on.usenet
Allways remember: spelling errors is a feature, not a bug

Fra : PVM

Dato : 01-10-04 11:44

Vi Har haft en i firmaet , som ekstra bil ( Vores lærling har haft meget
glæde af den ) Men det er noget sikidt at kører i , den larmer og stinker
....helt enormt
Køb aldrig sådan en ,, Ang. om den køre lamgt på literen , det gør den ca.
30 km/L ....

Peter

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-10-04 12:57

PVM skrev:

> Køb aldrig sådan en ,, Ang. om den køre lamgt på literen , det gør
> den ca. 30 km/L ....

Det er så vist lidt af en overdrivelse

--
Martin Johansen [6000]