Manglende opdatering af DMCN Forh.Anm af M~
Fra : Peter H. Hasselbalch

Dato : 15-05-01 14:31

Hej

MC Hjørnet er desværre blevet ufrivilligt offer for en af mine fejl: For
længe siden (5 mdr) sendte de nogle kommentarer til anmeldelserne, som
findes på www.dmcn.dk.
Desværre havde jeg glemt alt om dem, men er nu blevet mindet om dem, og har
derfor opdateret nogle ældre anmeldelser med MC Hjørnets kommentarer.

Den side af sagen bør man jo have med, når forhandleren nu giver sig tid til
at 'forsvare' sig - så kig på dem, hvis I lyster.

Peter HH
http://www.hasselbalchs.dk
DMCN#2 - CBR600F4
Red. DMCN Forh. Anm. Sider