Outlook E undermapper til alm. mapper
Fra : CykelSmeden fra Aalb~

Dato : 21-01-01 18:29

mens vi har hul:

hvordan eksporter man så mapperne til alm. mapper.
jeg har fundet ud af at mapperne er nogle .dbx dokumenter.
jeg vil gerne have lagt dem i et læsbart(.txt) format i tilsvarende
almindelige mapper.

finn.
(nb. 'gem som' er ikke aktuel, da det kræver hvert enkelt dokument åbnet)

Fra : Per Andersen

Dato : 21-01-01 19:06

Helt faktisk har jeg rodet med det problem på det seneste, og regner med
at finde en løsning. En testudgave, gemt manuelt i *.txt ligger pt. på
den hylde, de venter på inspiration.

--
Venlig hilsen
Per Andersen

Fra : Per Andersen

Dato : 22-01-01 11:37

Da du (vistnok) ikke er tabt bag en programmeringsvogn, kunne det
tænkes, at du kunne fixe nogle af problemerne, så her er situationen pt:

Guiden til Batchkonvertering sluger uden videre en stribe OE-poster og
omsætter dem til *.doc.
Problemet her er at alt for mange enheder har samme titel (Emne), så det
går galt, når man skal flytte filerne væk fra OE. At Word konsekvent
indsætter en NullStreng mellem linierne er til at justere.

En export til Outlook går fint, og forhåbentlig får jeg løst de
kodeproblemer der er med identifikation. Det vil vist være den bedste
løsning

Hvis du - eller nogen - får gode indfald, er de velkomne.

--
Venlig hilsen
Per Andersen

Fra : Per Andersen

Dato : 24-01-01 18:25

Problemet stort set løst men næppe til alm. brug. Evt. interesserede,
der kan/ønsker at sætte fingeraftryk på det endelige resultat kan
kontakte mig.

--
Mvh.
Per Andersen