Tørdragt sælges.
Fra : Morten Dall

Dato : 31-10-04 23:45

Tørdragt Sælges, model XCD2 TECH DRY, fra firmaet Bare, 2mm hyper-compressed
Metalite neoprene, lamineret med Diamond-Tuff nylon. En super varm og stærk
dragt.

Se link

http://www.bare-wetsuits.com/bareshop/diveproduct.asp?dept_id=21010&pf_id=61416

har ca. 50 dyk, er 100% ok, med efter monteret lår lomme og selere, har lige
fået skiftet håndleds manchetter , størelse XXL svare ca til 185-191 cm i
højde.

dragten befinder sig i Nykøbing F.

og sælges for 5.000,-

mvh Morten Dall Darmer

Fra : KC

Dato : 01-11-04 20:15

Hej Morten "Leth" Dall

Held og lykke med salget.

Skriver du et indlæg om din nye Inner-Space-dragt?

(havde du boet på den "rigtige side af broen" havde din dragt haft flere
dyk)

KC

Fra : Google

Dato : 02-11-04 10:59

Hejsa

"KC" <kc@kcdk.com> wrote in message news:<41868b74$0$237$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Skriver du et indlæg om din nye Inner-Space-dragt?
>
> (havde du boet på den "rigtige side af broen" havde din dragt haft flere

Eller havde han været mere fremme i skoene havde tørdragten været
slidt op i østersøen

Fra : Morten Dall

Dato : 02-11-04 20:08

Davs Klaus,

"KC" <kc@kcdk.com> skrev i en meddelelse news:41868b74$0$237>
> Held og lykke med salget.

tak

> Skriver du et indlæg om din nye Inner-Space-dragt?

ja det skal jeg nok men jeg får den først D. 12/1-05

> (havde du boet på den "rigtige side af broen" havde din dragt haft flere
> dyk)

tja jeg tror nu det skyldes, små børn og nyt hus med store ombygninger.

og vil i så stoppe med at svine min tråd til med alt mugligt andet end salg
af min dragt

vi ses,

mvh Morten Dall Darmer