S: CITIZEN PROMASTER
Fra : Broholm [SVENDBORG]

Dato : 26-10-04 20:48

Subj. sælges:

Model JP1010-00E
Købt medio juni - fejlkøb, kun brugt få gange til pænt brug og aldrig været
i vandet.

Priside kr: 2500 - nypris 4000 ved dansk urmager

Mail for billeder eller andre oplysninger.

Venlig hilsen
John Høeg Broholm

fam.broholm snabelA stofanet.dk

Fra : Søren Arnvig

Dato : 26-10-04 20:35

"Broholm [SVENDBORG]" <hoeeg.broholm@mail1.stofanet.dk> wrote in
message news:417e9d8c$0$22697$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> [...]
> i vandet.
>
> Priside kr: 2500 - nypris 4000 ved dansk urmager
>
> Mail for billeder eller andre oplysninger.

Kan ses her (også prisen i euro)

http://www.futurestime.de/assets/own/safedataframe.html?fsrc=http://www.futurestime.de/pd-233913798.htm

sØREN aRNVIG

Fra : Martin Christensen

Dato : 26-10-04 21:46

> [...]
> i vandet.
>
> Priside kr: 2500 - nypris 4000 ved dansk urmager
>
> Mail for billeder eller andre oplysninger.

Ja de har den også her hos Valby ure til 2295,-

http://www.valbyure.dk/tilbud.asp?KategoryID=1

Og så vidt jeg ved er de da også en dansk urmager

men jeg tror hellere jeg vil købe den hos dig og give 200 kr mere, end at
købe den splinterny med garanti, for du virker som sådan en flinker fyr
(ironi, for dem der er i tvivl)

Mvh.
Martin

Fra : Broholm [SVENDBORG]

Dato : 27-10-04 07:49

Bemærk venligst PRISIDE

Venlig hilsen
John Høeg Broholm

-----------

Fra : JHyden

Dato : 27-10-04 07:10

> Ja de har den også her hos Valby ure til 2295,-
>
> http://www.valbyure.dk/tilbud.asp?KategoryID=1
>
> Og så vidt jeg ved er de da også en dansk urmager

Så vidt, jeg kan se, koster det 3495,- hos Valby-ure for model 1010.

Fra : JHyden

Dato : 27-10-04 13:47

> Så vidt, jeg kan se, koster det 3495,- hos Valby-ure for model 1010.
Næ, det er rigtigt 2295,- Sorry!

Fra : Broholm [SVENDBORG]

Dato : 27-10-04 11:07

Hej Martin

Jeg har netop ringet og spurgt til prisen hos urmageren i Valby og prisen på
uret er: kr. 2745 incl gummirem og første batteriskift.
Jeg var lige et smut nede i byen og checkede lige prisen hos min lokale
urmager igen og der var prisen: kr. 3995.
Mit ur har lige fået skiftet batteri og er blevet 0-justeret (tror jeg det
hedder og det kostede 550 kr.), hvilket der selvfølgelig er certifikat på -
hvis du er interreseret i at købe er du jo velkommen til at give et bud, så
kan det jo være at jeg kan give lidt "rabat"

Venlig hilsen
John Høeg Broholm