udskiftning af batteri til stinger
Fra : kim isaksen

Dato : 12-10-04 22:32

Hejsa.

Jeg har købt en suunto-stinger (i indonesien). Nu er den godt 2 år
gammel og selvom der stadigt er batteri på dyret vil jeg egentligt
gerne have det skiftet inden vinterens dykkerture.

Er der nogen der ved hvor det kan gøres hurtigt i kbh området ?

Og hvad koster såen noget ?

mvh Kim Isaksen

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 18-10-04 21:01

Jeg fik skiftet batteriet i min hos Aqua sport. Det tog en dag og kostede
vist nok 365,-

Henrik