S: Diverse udstyr
Fra : Søren Arnvig

Dato : 07-10-04 17:41

Jeg har ryddet lidt op og sælger følgende:

- BCD: Poseidon Biscay str M

- Computer : Mares M1

- Uwatec Standard Compass

Smid en email med et bud

Søren Arnvig

Fra : Dolan Sund Nielsen

Dato : 08-10-04 04:49

Hej,

Hvad havde du tænkt af pris for M! og kompas ???????

Fra : Søren Arnvig

Dato : 08-10-04 06:26

"Dolan Sund Nielsen" <dsn@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Hvad havde du tænkt af pris for M! og kompas ???????

Begge dele er spritnye og har aldrig været i vandet.
Så jeg havde tænkt mig noget i retning af ny prisen.

Søren Arnvig

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-04 16:00

ØH følger der så garanti med ?

Hilsen
Søren

Fra : Søren Arnvig

Dato : 11-10-04 16:08

"Janne & Søren" <Email> wrote in message
> ØH følger der så garanti med ?

Nej, ingen garanti.

Søren Arnvig

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 11-10-04 16:19

Her er der da tale om en købmand der vil noget...

klip -->
>Begge dele er spritnye og har aldrig været i vandet.
>Så jeg havde tænkt mig noget i retning af ny prisen.

> Nej, ingen garanti.

<--

Fra : Søren Arnvig

Dato : 11-10-04 17:46

"Claus Grell Hansen" <nospam@acone.dk> wrote in message
> Her er der da tale om en købmand der vil noget...
>

> klip -->

Jeg vil gerne skære det ud i pap.

Jeg har en Mares M1 computer til salg.
Se specs her: http://www.mares.com/product.asp?cat=6&prod=tecno
Jeg kan kort nævne at den kan Luft / Nitrox / Divetimer
og man kan selv skifte batteri som er standard AA

Det er en jeg har fået forærende for et par år siden
som jeg aldrig har brugt.

Prisen på www.Scubastore.com er 1531,- + forsendelse.
Prisen på www.divexshop.com er 1696,- + forsendelse.
Jeg kan ikke lige finde en pris i Danmark. Men den er
næppe billigere.

Jeg har et bud på 1200,-, men der kan bydes over
indtil Torsdag kl 12:00. så lukker butikken.

Søren Arnvig

Fra : Søren Arnvig

Dato : 12-10-04 13:11

"Søren Arnvig" <sarnvig@FJERNget2net.dk> wrote in message