Efterlysning - tabt linehjul på Fusion H10~
Fra : Roland Lyngvig

Dato : 05-10-04 21:20

Har I dag tabt mit ScubaPro linehjul ved opstigning fra Fusion H10,
Gilleleje. Hjulet blev tabt fra 5 meter stop og sank straks lige mod bunden
(ca. 26 m). Det ligger ca. 15 m fra forreste styrbord hjørne af vraget målt
30 grader ud og fremad. Sigten var ca. 1 meter (men vandet 14-15 gr.), så
jeg havde ingen chance for at lede efter det. Men skulle nogen falde over
det ved et dyk i nær fremtid, hvor der er dagslys og god sigt, så vil jeg da
bestemt være glad for at høre om det.

Mvh.
Roland Lyngvig
(E-mail-adresse: Søg i www.epost.dk)

Fra : Henrik Manley

Dato : 06-10-04 09:19

> [...]
> Men skulle nogen falde over det ved et dyk i nær fremtid, hvor der er dagslys og god
> sigt, så vil jeg da bestemt være glad for at høre om det.

Er der ikke snor i sådan en svend?

Jeg plejer at finde 2-3 stykker om året så jeg kan da skrive dig ned til den næste.

--
Henrik Manley
email: m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Roland Lyngvig

Dato : 06-10-04 20:32

Jo, der er masser af snor, men den smuttede ud af hånden i et kort øjebliks
uopmærksomhed. Og da vi var "overdue" med tiden, på 5 m, ikke så megen luft
tilbage, sigten meget dårlig (en arms længde), valgte jeg IKKE at forlade
min makker, dykke til 27 meter og forsøge at finde det...

Men jeg er sikker på, at hvis jeg kommer derop i nær fremtid, kan jeg godt
finde det.

Du må have et helt museum?