k: 2x12
Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 01-10-04 11:10

Hejsa,

Jeg vil gerne købe et 2x12 sæt hvis der er nogen der har et stående, med
stål spændebånd og isomanifold.

mvh
Jonas

Fra : NI

Dato : 01-10-04 17:44

"Jonas Lüttichau" <jluttichau@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Jeg vil gerne købe et 2x12 sæt hvis der er nogen der har et stående, med
> stål spændebånd og isomanifold.

Hej Jonas.
Jeg har netop købt 2x12 i Tyskland gennem www.deepstop.de
(http://www.deepstop.de/catalog/product_info.php?products_id=139&language=en
) og vil helt klart anbefale dig at gøre det samme. Super service og hurtig
levering. Sættet var pakket rigtig godt ind så det ikke blev beskadiget
under transport. I alt kom jeg af med 3508,- (har netop tjekket netbank). Du
kan få svært ved at finde selv brugte til samme pris. Her får du splinter
nyt udstyr. I prisen var der inkluderet spændebånd, bolte,
isolationsmanifold. Spændebåndene er i rustfrit stål og rimeligt høje,
således at de sikre virkelig god stabilitet. Flaskerne er ikke så tunge som
bl.a tortec, hvilket jeg lagde vægt på. Kan jo selv gøre dem tungere i
fremtiden såfremt dette ønskes. Det er jo vanskeligt at gøre Tortec-flasker
lettere!!! På www.dykcen.dk købte jeg standfødder samt flaskenet, hvilket
jeg ikke kunne skaffe gennem www.deepstop.de da der (så vidt jeg kan se)
udelukkende gøres i DIR. Vinge, bagplade, harnes anskaffede jeg hos Andre i
Århus www.sosport.dk . Dels fordi jeg stadig gerne vil støtte de danske
dykkerbutikker, men også fordi at hans priser i forvejen er yderst rimelige.
I øjeblikket har han tilbud på førnævnte, og det til en pris som jeg ikke
har set andre steder.

Mvh Niels

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 01-10-04 19:07

NI wrote:
> [...]
> spændebånd, bolte, isolationsmanifold. Spændebåndene er i rustfrit
> stål og rimeligt høje, således at de sikre virkelig god stabilitet.

Jah det er godt nok billigt, når man sammenligner med at jeg købte mine 2x10
for omkring 5000 kr. herhjemme. Jeg havde slet ikke overvejet at købe der,
men det kan jo næsten betale sig i forhold til at købe brugt.

Fra : Thomas Rudbjerg

Dato : 01-10-04 21:20

Hej Jonas

prøv og kontakt oxygen odense
har lige købt 2x10L 232 bar pris 3695 kr

Mvh
Thomas

Fra : NI

Dato : 01-10-04 21:29

"Thomas Rudbjerg" <rudbjerg@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Jonas
>
> prøv og kontakt oxygen odense
> har lige købt 2x10L 232 bar pris 3695 kr

ja,... men var det med spændebånd? Derforuden er 2x12 jo dyrere end to
10'ere.

Mvh Niels

Fra : Thomas Rudbjerg

Dato : 02-10-04 08:55

"NI" <hahaha@niib.dk> skrev i en meddelelse

> "Thomas Rudbjerg" <rudbjerg@email.dk> skrev i en meddelelse

> ja,... men var det med spændebånd? Derforuden er 2x12 jo dyrere end to
> [...]

mere pris for 2x12L er ca 100 kr

Mvh thomas

Fra : NI

Dato : 02-10-04 10:51

> "NI" <hahaha@niib.dk> skrev i en meddelelse

> mere pris for 2x12L er ca 100 kr

Det er bestemt billigt.

Mvh Niels

Fra : HKN

Dato : 02-10-04 10:59

"Jonas Lüttichau" <jluttichau@hotmail.com> wrote in message
> Hejsa,
>
> Jeg vil gerne købe et 2x12 sæt hvis der er nogen der har et stående, med
> stål spændebånd og isomanifold.

www.deepdiver.dk - han har et komplet sæt til salg!

-HKN

Fra : chris - www.oceandiv~

Dato : 02-10-04 14:32

Hej Jonas

hvis du er interesseret vil jeg gerne sælge et sæt som deepstopsættet
til en rimeligt fornuftig pris. Du kan jo kontakte mig i butiken for
nærmere hvis det er noget for dig. Det er lagervare..

mvh chris