Det er Tirsdag,Gladsaxe.
Fra : lars Riggelsen

Dato : 15-05-01 13:18

Hej igen, ja sidste Tirsdag var der ialt 50 flotte maskiner, og det bliver
til mere hvis vejret er med os.
Det er ved p-plads ved Mc.D. ved buddinge rundkørsel i Gladsaxe.
Hilsen Lars

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 15-05-01 15:06

Har sådan et sted et vejnavn ???

--
M.v.h.
Thore Jensen

Fra : Adam Christensen

Dato : 15-05-01 15:23

"SmaRTrxxv" <smartrxxv@hotmail.com> wrote in message
> Har sådan et sted et vejnavn ???

Gladsaxe Ringvej/Buddingevej/Søborg Hovedgade/Buddinge Hovedgade

http://kort.krak.dk/skabeloner/mcdonalds/kort.asp?vnr=150500&hnr=47&kk=11245
75775

--
Adam
SV650S

Fra : Morten Christensen

Dato : 15-05-01 23:55

"lars Riggelsen" <lars_riggelsen@sol.dk> wrote in message
> Hej igen, ja sidste Tirsdag var der ialt 50 flotte maskiner, og det bliver
> til mere hvis vejret er med os.

Hmm... Jeg synes kun lige at folk kommer for "lige at blive talt med" - for
så at forsvinde igen?
Nok hører jeg selv til den type, der hel're vil køre end holde stille -
meeen... sådan en tirsdag... er burde man vel nok kunne hamle noget sammen

Derfor er det, at jeg undrer mig over - nok kom jeg først kl 19:45 - men at
der kun var 4-5 stykker der.... Det var ret skuffende.
Så tænbkte jeg - "Aha, de er sikkert på Linien så!" Så der tøffede jeg ud -
naturligvis ad et par omveje men der var lige så ringe tilslutning :-/

Er mange af disse by-mc'ister virkelig så bange for vejret?

Argh!

Alligevel fik jeg da kørt et par hunred' kilometer - skønt

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup