Dykker du med bagplade, harness og vinge?
Fra : Ukendt

Dato : 30-09-04 22:25

Jeg kunne godt tænke mig at høre om nogen i nærheden af Allerød, Hillerød,
Farum i Nordsjælland dykker med enkeltflaske-vinge, bageplade og harness.
Hvis du gør det, eller kender en flink gut/gutinde der gør, ville jeg blive
meget glad for at få en mail. Jeg overvejer en sådan løsning, men er ikke
meget for at købe før jeg har prøvet et sæt i vandet.

Med venlig hilsen Peter Stenkilde
pfs (at) lightship punktum dk

Fra : Tigeren

Dato : 01-10-04 11:56

Jeg dykker med en Divesystem vingevest og en 15L flaske. Min kæreste bruger
samme opsæt dog med en 12L.

http://www.divesystem.com/eng/jacket_mod_car.html

Bor dog i københavn (Amager)...

Lasse
www.goplerne.dk

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 01-10-04 12:06

Peter Stenkilde wrote:
> [...]
> gut/gutinde der gør, ville jeg blive meget glad for at få en mail.
> Jeg overvejer en sådan løsning, men er ikke meget for at købe før jeg

Hvis du har mulighed for at kigge forbi københavn så kan jeg nok godt
arrangere at du får kigget på en Halcyon pioneer, Eclipse, DTD Cub og en
Diverite Classic.

mvh
Jonas

Fra : Henrik

Dato : 04-10-04 15:39

> Hvis du har mulighed for at kigge forbi københavn så kan jeg nok godt
> arrangere at du får kigget på en Halcyon pioneer, Eclipse, DTD Cub og en
> Diverite Classic.

Hej Jonas.

Kom der nogen sinde en afklaring på Eclipse sagen?

Resume: En af forskellene på Eclipse og Pioner var at der skulle anvendes
tank adapter til Eclipse, det mente du ikke der skulle.

Afslutningen ventes med spænding.

MVH
Henrik

Fra : Jonas Lüttichau

Dato : 04-10-04 16:01

Henrik wrote:
> Resume: En af forskellene på Eclipse og Pioner var at der skulle
> anvendes tank adapter til Eclipse, det mente du ikke der skulle.

Hej Henrik,

Det var mig der tog fejl, der skal anvendes en adaptor til Eclipsen.

Fra : Morten Dall

Dato : 01-10-04 21:05

> [...]
> meget glad for at få en mail. Jeg overvejer en sådan løsning, men er ikke
> meget for at købe før jeg har prøvet et sæt i vandet.

Hvis du ikke får andre tilbud, så kan du da springe i bilen og køre ned til
Falster, så er vi et par kammier her nede der snilt kan lave en lille tur
hvor du kan prøve det.

mvh Morten Dall Darmer