Efterlysning
Fra : Niels

Dato : 30-09-04 12:27

Efterlysning

Der har mellem Søndag d. 26/9 og Tirsdag d. 28/9 været indbrud i
Frømandsklubben Blop’s lokaler, og vores Salutkanon er blevet stjålet.
Kanonen er af Messing, og Ca. 70 cm lang, og vejer mellem 100 og 150 kg.

Vi udlover en Dusør på 2000 kr. for oplysninger der kan føre os til
kanonen, da den har meget stor affektionsværdi for klubben.

Billede kan ses i dk.binaer under samme emne.

Henvendelse til Formand.

Niels E. Jensen
Stallerupvej 3
7000 Fredericia
tlf. 75954320 eller 30662259
Mail: niels.jensen@bpanet.dk

Fra : Tigeren

Dato : 30-09-04 21:43

Nej nu.....

Hvem en i helv.... stjæler en salut kanon..???

Folk er fandme dybt åndssvage...

Håber i finder den, skal nok råbe op hvis jeg lige får tilbudt en på et
gadehjørne...

Lasse

Fra : __vaDer

Dato : 03-10-04 22:56

Nogen stjæler over vandet, andre gør det under!
Der er tilsyneladende ingen logik i det.

Fra : Allan Jensen

Dato : 05-10-04 14:07

Nej det er der ingen logik i, men hvad var dit ærinde med den kommentar ?

Ved du noget vi andre kan have glæde af, eller var det bare den sædvanlige
mundgylle?

Allan J.

Fra : __vaDer

Dato : 05-10-04 14:44

Sædvanlige mundgylle? Hvis du føler dig ramt eller truffet af kommentaren,
tja det er
sørgeligt og helt dit eget problem, ikke mit. Der er ingen grund til
ukvemsord!

Fra : Carina &Tonny

Dato : 05-10-04 19:59

"Man skal kunne krybe før man kan gå". Hvis du er den Ilhan jeg tror du er,
så var din bemærkning ikke særlig velovervejet. Pas på med at ryge i
kategorien, web-dykkere der bare skal skrive noget for at være med. Havde du
været med i weekenden, havde du haft muligheden for nogle gode dyk i det
sydlige kattegat og på strygeren.

Tonny Hansen

Ps. det normale er at man underskriver sig.

Fra : __vaDer

Dato : 05-10-04 22:43

Hej Tonny,
Det kan godt være den ikke var særlig velovervejet, men måske var det
fordi der ikke lå noget dybere i den eller rettet som et personligt angreb!
At nogen personer så tager det personligt eller hvordan de nu tolker det,
det kan jeg ikke rigtig stå til ansvar for. Og i stedet for at holde det på
et sobert plan,
så begynde at køre det ud, kan jeg ikke se pointen i. Hvis vedkommende mener
den er gal, så ret henvendelse i stedet for komme med mindre "velovervejet
kommentar"
Hvis i vil bruge mere tid og energi på dette, så skal i være velkommen, men
det vil jeg
ikke, for der var ikke noget i det, det er jeg ked af!
Kan ikke se hvad jeg skulle få ud af at "være med" ? Alt hvad der tidligere
er skrevet har
været i relevans til debat eller spørgsmålene, men nok om det.
Ja det fik jeg af vide, synd at i ikke kom på de planlagte vrag, men sådan
er det
når man ikke er herre over vind og vejr. Men det vigtigste er at i fik nogen
gode dyk :)
Så vi håber på godt vejr i de næste to weekender, der står den på Minos og
Vapper og
ikke mindst d 31 :)

Mvh

vaDer

Fra : Allan Jensen

Dato : 06-10-04 16:04

....jeg føler mig hverken truffet eller ramt, dels er det ikke min kanon og
dels stjæler jeg slet ikke.

Men at du benytter det, at nogen har fået stjålet en kanon, til at komme med
den slags bemærkninger irriterer mig. Du insinuerer dermed at kanonen
tidligere skulle være stjålet under vandet, men det har jeg måske helt
misforstået?

Fra : Niels

Dato : 30-09-04 23:07

Se evt. her

http://www.antikbrevkassen.dk/stort.asp?selbinr=9766&sogflag=&T2=kanon&fra=0&max=5

Mvh. Niels

Fra : Søren Ravn

Dato : 01-10-04 06:45

"Niels" <niels.supermand.jensen@bpanet.dk> wrote in message
> Se evt. her
>
> http://www.antikbrevkassen.dk/stort.asp?selbinr=9766&sogflag=&T2=kanon&fra=0&max=5
>
> Mvh. Niels

Håber i finder den igen.

10000kr det var ikke meget, hvis/når i finder den igen vil jeg da gerne give
10000kr for kanonen .

Søren Ravn

Fra : Allan Jensen

Dato : 01-10-04 11:18